בנתב"ג מבקשים: אל תבואו יותר משלוש שעות לפני הטיסה

בנמל התעופה טוענים כי הגעה מוקדמת יוצרת עומסים שפוגעים בנוסעים, ומבטיחים כי כל מי שיגיע שלוש שעות לפני הטיסה יעלה על המטוס – גם אם המטוס יצטרך להמתין לו. שרת התחבורה מיכאלי אמרה כי לא יבוטלו טיסות ולא תצומצם אפשרות הטיסה

זמן צפייה: 01:45

בנמל התעופה בן גוריון מבקשים היום (שלישי) מציבור הנוסעים שלא להגיע יותר משלוש שעות לפני הטיסה, מכיוון שזה יוצר עומסים שפוגעים בנוסעים. בשדה התעופה מבטיחים כי כל מי שיגיע שלוש שעות לפני הטיסה יעלה על המטוס – גם אם המטוס יצטרך להמתין לו.

בתדרוך לכתבים אמרה שרת התחבורה מרב מיכאלי כי בנתב"ג לא יבוטלו טיסות ולא תצומצם אפשרות הטיסה. "את כל ההתמודדות של החזרה הקשה לשגרה מהקורונה ננהל בלי ביטול טיסות", אמרה מיכאלי, "המצב משתפר כל הזמן ויש מאמצים לגיוס כוח אדם, מתבצע פרסום מאסיבי ומוצעים תמריצים כספיים. 400 עובדי מטה הועברו לעבודה בביטחון".

מרב מיכאלי
שרת התחבורה מרב מיכאלי | צילום: חדשות 13

עוד נמסר כי חסרים כ-600 עובדים בנמל התעופה, והצפי הוא כי רק בשנת 2023 ידביקו את הפער של מחסור העובדים. בהתייחס לנושא המזוודות שלא מגיעות לבעליהן, במשרד התחבורה וברשות שדות התעופה לא לוקחים אחריות, וטוענים כי הבעיה נובעת מחוסר סדר בנמלי תעופה זרים ובחברות התעופה. לגבי גריסת מזוודות, טענה מיכאלי כי מדובר ב"פייק ניוז" והוסיפה כי "לא הייתה שום ביזה".