"בדה סיפור": ילנה מלישבה תובעת 3 מיליון שקלים מאילון זרמון

לאחר תחקיר "ברקוד" שבו טען הפרסומאי כי נמצאו במנות המזון ברגים, בדלי סיגריות, מקקים ועוד, תובעת כוהנת הדיאטות את זכיין מנות האוכל הדיאטטי שלה בישראל. "הוא יצר ספין"

זמן צפייה: 03:42

כוהנת הדיאטות ילנה מלישבה הגישה היום (חמישי) תביעה בסך שלושה מיליון שקלים נגד הפרסומאי אילון זרמון, בטענה כי הביא לקריסת מותג הדיאטות שלה. בין היתר נכתב בתביעה כי זרמון שיקר כשדיווח שבמוצריה נמצאו ברגים, מקקים, בדלי סיגריות ועוד. כמו כן, נטען כי הוא ניצל את היותו איש פרסום ותיק על מנת ליצור קמפיין תקשורתי שגרם נזק אדיר למותג של מלישבה. התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי בת"א על ידי עו"ד קיריל שפר, פרקליטה של מלשיבה.

בתחקיר "ברקוד" שפורסם בינואר, טען זרמון כי מפעל "מבושלת" שמייצר את המנות של מלישבה הכיל בין היתר ברגים ושערות, וכי מפעל "מבושלת" שמייצר את המוצרים לא אפשר להחליף אותן או לייצר אותן במקום אחר.

אילון זרמון
אילון זרמון | צילום: החדשות 13

סמנכ"ל השיווק של המפעל, דורון כהן: "מעולם לא נתקלנו בדבר כזה. נטען שהיה במנה בורג, זה גוף זר. אם אנחנו מקבלים תלונה, אנחנו הולכים ללקוח, מביאים את המנה, עושים תחקיר אצלנו. מהרגע שביקשנו את זה, נעלמו עקבותיו".

בעקבות שידור התחקיר, פשט משרד הבריאות על המפעל, והודיע כי המזון מיוצר בתנאים תברואתיים תקינים. לאחר פרסום הודעה זו, החליטו במשרדי מלישבה לתבוע את זרמון. עורך דינה של מלישבה, קיריל שפר מסר: "זרמון יצר ספין שכל המטרה שלו זה להסית את האש ממנו ולהעביר את החצים לעבר "מבושלת".

עו''ד קיריל שפר
עו''ד קיריל שפר | צילום: החדשות 13