75 שקלים ללילה אחד: מהפכת מחירי המלונות יוצאת לדרך

אחרי הטיסות, הגיע זמן המלונות: חברת "איזיהוטל" הכריזה שתל אביב היא היעד החדש שלה, ובקרוב תפתח 3 מלונות לואו-קוסט בישראל. המחיר יכלול מיטה, שירותים ומקלחת. עבור היתר - תשלמו אקסטרה

זמן צפייה: 06:14

מלונות מוזלים כבר נפתחו בארץ, אבל לא בכל יום החברה הענקית "איזיהוטל", מבית היוצר של "איזי ג'ט", מכריזה שתל אביב היא היעד החדש שלה. השבוע באנגליה הודיעה החברה כי בקרוב יפתחו בישראל שלושה מלונות לואו-קוסט עם יותר מ-660 חדרים, שיתומחרו בשיטת החסך לפיה כל דבר שאינו מיטה, שירותים או מקלחת יעלה כסף. המיזם כבר פועל ברחבי העולם, ובסופיה שבבולגריה, למשל, אפשר למצוא חדר במלון ב-75 שקלים ללילה. בישראל, לעומת זאת, מחירי מלונות הלואו-קוסט גבוהים מעט יותר.

מלון "לינק" הוא מלון הלואו-קוסט הראשון של רשת "דן" בתל אביב, שם חדר יעלה החל מ-560 שקלים לילה. בחדר, אם תהיתם, במקום מיני בר תקבלו מקרר קטן עם מים. כמו כן, אין טלפון בחדר, וגם הארון הוא מעין מדף גדול שאפשר רק להניח עליו את המזוודה. את הנוף לים לא תראו מהחלון כי המלון לא נמצא על קו החוף אלא הוקם על מבנה ישן של עמידר.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

גרסת דוברו של רה"מ בחקירה: "לא הייתה כוונה להטריד את פילבר"

"למה לא הוכנסה למוסד?": משפחת הנערה שמתה ממנת יתר נגד הרווחה

בתום שעות של מאמצי חילוץ: נקבע מות המטייל שנפל במדבר יהודה

מלון לואו קוסט
מלון לואו קוסט

רון פדרמן, מנהל פיתוח עסקי במלונות דן, יוזם הקונספט של מלון "לינק", הסביר כי מה בניגוד למלון רגיל של הרשת, במלון לואו-קוסט כל אנשי הצוות עושים הכול. "כולם יודעים להיות פקידי קבלה וכולם יודעים להיות בריסטות, מלצרים וגם להכין את האוכל אם צריך", אמר פדרמן.

אז נכון שמחירי המלונות המוזלים היום בארץ יותר גבוהים ממחירי "איזיהוטל", אבל בחברה מבטיחים לסיים מהר את מהלך בניית המלונות כאן בתל אביב, כדי שגם הישראלים וגם התיירים ייהנו ממחירי רצפה, כמו במלונות שלהם באירופה.

''לינק'', מלון הלואו קוסט הראשון של רשת ''דן'' בתל אביב
''לינק'', מלון הלואו קוסט הראשון של רשת ''דן'' בתל אביב | צילום: חדשות 13