שוברת שוק: הטיסות מחיפה עשויות לחתוך את מחירי החופשות

בזמן שנתב"ג מלא בנוסעים בשיא הקיץ, נמל התעופה של העיר הצפונית הוא נוח, אינטימי - ומסתבר שטיסה דרכו יכולה לחסוך לנוסעים אלפי שקלים. "מקום שמספק חוויה טובה" • "ברקוד"

זמן צפייה: 05:50

בזמן שנתב"ג מלא בנוסעים בשיא הקיץ, בנמל התעופה בחיפה האווירה היא הרבה יותר ביתית ואינטימית. הוא נוח, פשוט ומסתבר שגם זול יותר משמעותית. עומר פקלשטיין, טייס "ישראייר", אמר: "אנחנו רואים את חיפה יותר מאשר את נתב"ג בתקופה האחרונה. הטיסה מכאן שונה לחלוטין. זה אחלה שדה שמספק חוויה טובה לנוסע". מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, סיפר כי הרחבת הטיסות מהעיר הצפונית רק בתחילתה. "ניתן לטוס מכאן ללרנקה, לפאפוס ואולי נטוס מכאן לעקבה - אם נקבל אישורי ביטחון".

אחד היעדים האהובים על הישראלים בקיץ הנוכחי, הוא באמת פאפוס שבקפריסין. בחודש אוגוסט כבר כמעט אין מקום בטיסות לאי, ועבור הנזכרים ברגע האחרון - טיסה למשפחה של זוג הורים ושלושה ילדים מנתב"ג תעלה כ-7,700 שקלים. שיא העונה הוא גם שיא המחיר, אבל אותה טיסה מחיפה תעלה למשפחה כ-6,800 שקלים - חיסכון של כמעט אלף שקלים.

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

סמוטריץ': "רוצים מדינת הלכה"; ליברמן: "תקום ממשלה בלעדיך"

מפגינים בתשלום: כך מפעילים בישראל ביתנו תיכוניסטים כניצבים

מבחן הסקוץ': כמה חיידקים יש על ספוגית הניקיון במטבח הביתי?

נמל התעופה בחיפה
נמל התעופה בחיפה | צילום: החדשות 13

דיל לאילת שכולל בית מלון וטיסה שיוצאת מנתב"ג, יעלה עבור זוג עם שני ילדים שיטוסו לנופשון במלון "יו קורל" בסוף אוגוסט - 12,140 שקלים. אם הטיסה תצא מחיפה, המחיר יירד ל-7,300 שקלים בלבד - חיסכון אדיר של קרוב ל-5,000 שקלים. בנוסף, החניה בנמל התעופה החיפאי היא בחינם. בנתב"ג חמישה ימי חניה יעלו בין 200 ל-350 שקלים, וגם את הסכום הזה ניתן לחסוך.