וילות פרטיות באיי יוון: הפתרון המושלם לחופשת הקיץ המשפחתית

הטרנד החדש שם בעבר את בתי המלון ההמוניים, ובאופן מפתיע מספק עסקה משתלמת, בעיקר למשפחות גדולות. למרות מזג האוויר הסגרירי, כדאי להזדרז ולהזמין מקומות לינה עוד לפני בוא האביב • ברקוד

זמן צפייה: 04:58

הקיץ והחופשות המשפחתיות עדיין נראים רחוקים באופק, אך הזמן לבחור יעד ולדאוג למקומות לינה מתקרב. ישראלים אוהבים שהחלון שהם פותחים בבוקר ישקיף לים התיכון, ולכן רבים מהם נוהרים לאיי יוון המרהיבים. הטרנד החדש בתיירות המקומית הוא שהות בווילות פרטיות להשכרה, והוא שם את בתי המלון בעבר.

יתרונות הווילה ברורים: "וילה היא פתרון קלאסי למשפחות גדולות, משפחות גדולות שרוצות להיות ביחד, הווילה תהיה יותר זולה וגם תחושת הגיבוש תהיה חזקה יותר כי כל המקום שלך ואף אחד לא מפריע לך", מסביר דן ולדמן, מנכ"ל ובעלי "ואקנס". "הסיפור של הכנת האוכל גם מוזיל מאוד את החופשה, כי המשמעות היא שלא חייבים לאכול במסעדות, ואפשר לעשות קניות בסופר – ביוון זול מאוד".

עוד בחדשות 13:

סוף הקיץ ותקופת החגים: כמה תעלה חופשה בווילה באיי יוון?

חלקידיקי על המפה: הישראלים מגלים את חצי האי שדומה לתאילנד

מווילות יוקרה – ועד חפלה במלון: האי היווני שבו הכול כלול

 

וילה ביוון
וילה ביוון | צילום: חדשות 13

בשיאו של החורף, הישראלים עדיין לא התפנו לחשוב על החופשה הבאה, אך ברחבי העולם מזמינים אפילו שנה מראש מקומות לינה במדינת האיים. "רוב התיירים מזמינים את אותן וילות כבר עכשיו, בחודשים האלו לקראת עונת התיירות", אמר סיון זמיר, מומחה ויועץ טיולים ביוון.

אחד היעדים החמים ביותר הקיץ הזה הוא האי פיליון, שם ניתן למצוא וילות להשכרה בטווח מחירים רחב: כך למשל, וילה קאמרי בצפון מזרח האי, ובה ג'קוזי, סאונה, בריכה ומטבח מאובזר, תעלה החל מ-370 שקלים לאדם ללילה, כאשר הווילה יכולה להכיל עד 12 אנשים. וילה נוספת, בכרתים, "וילה וגרה" הנמצאת במיקום מבודד ומספקת פרטיות מירבית לעד 14 איש, תעלה מ-245 שקלים לאדם ללילה.