סוכן הנסיעות שגבה כסף - ולא הזמין חופשה עבור הלקוחות

ישראלים רבים התלוננו כי לאחר שהזמינו נסיעה בסוכנות Seven-Tours, גילו כי אין רישום עבורם בבית המלון או בחברת התעופה. מנהל החברה הודה: "היו לי יותר מדי לקוחות, התנהלתי לא נכון"

זמן צפייה: 04:31

ישראלים רבים התלוננו שהעבירו כסף לסוכנות הנסיעות Seven-Tours, ולהפתעתם גילו שכלל לא בוצעה הזמנה על שמם. סמי מרדכי, מנהל החברה, הודה בפני מערכת "ברקוד" שהתנהל בצורה לא נכונה.

אחד המתלוננים, יובל אקריש, סיפר שרצה לטוס לתאילנד עם חבריו אחרי השחרור מצה"ל, והעביר לחברת הנסיעות 20,000 שקלים, אך לאחר מכן גילה שלא הוזמנו עבורו כרטיסים: "ב'אל על' אמרו לי שאף אחד מהשמות לא נמצא על הטיסה ושבעצם אין לנו כרטיסים. אחרי יותר מחודשים של כרטיסים, התחיל מרדף עבור מה ששילמנו עליו".

Seventours
צילום: חדשות 13

ר', עובד לשעבר בסוכנות, סיפר: "תמיד יש לו תירוצים. כששאלתי למה הוא לא מחזיר ללקוחות את הכסף, הוא אמר 'אני אחזיר להם, זה בסדר, זה בטיפול'. אם מישהו לחץ אותו מספיק הוא החזיר לו את הכסף, מי שלא, אז הוא מושך את זה".

"אדם אחד התקשר אליי ואמר לי שלבן שלו יש סוג של שיתוק", סיפר ר'. "הוא התחיל לבכות שעקצו ממנו את הכסף, כ-9,000 שקל. הלב נשבר כשאתה שומע את זה".

סמי מרדכי, מנהל חברת Seven-Tours | צילום: חדשות 13

כאמור, מרדכי הודה כי קיבל העברות כספים ולעתים לא הזמין חופשות עבור אותם לקוחות. "הגעתי למצב שיש לי יותר לקוחות ממה שאני יכול לתת את השירות הנכון", הסביר. "זה משהו שהיה טעות קבועה אצלי וטעות שלא הצלחתי להתנהל איתה בצורה נכונה. כי הייתי במין דחף מסוים. הייתי משחק משחקים מסוימים, הייתי מחכה שירד המחיר קצת או דברים בסגנון הזה. אני מעריך שאני חייב ללקוחות בסביבות ה-50-40 אלף שקל".

מסוכנות Seven-Tours נמסר בתגובה: "לפני תקופה מסוימת נתח השוק שלנו הגיע לרמה שהיו בה כשלי התנהגות וסדר שגרמו לאכזבות מול הלקוחות. הצוות הורחב ונשקיע אף יותר מאמצים במתן מענה ראוי לכל לקוח".