חנוכה - החג היקר ביותר להורים

בילוי משפחתי בחג החנוכה עשוי להיות יקר במיוחד אך יש דרכים להתמודד עם התופעה

חופשת חנוכה כבר כאן. חלק מההורים קנו כרטיסים למופעי החנוכה הרבים, וחלקם אף הצליח לקבל עבורם הנחה, אבל עכשיו מגיע האתגר הכלכלי האמתי של ההורים - יום ההופעה. כשהתורים הארוכים משתרכים לפני הדוכנים, הלחץ שמופעל על ההורים גדול והמחירים המופקעים לא מקלים על ההורים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

"מסלול הפיתויים" שמכינים עבור הילדים והוריהם בדרך להצגה כולל מוצרים נלווים רבים שעולים הרבה מאוד כסף. בין המוצרים תוכלו למצוא מתנות נוצצות כמו דמויות מההצגה, דיסקים, חרבות וכמובן ארוחות, ממתקים ושתיה במחירים מופרזים.

אחרי מתחם הקניות החיצוני נמצא מתחם קניות נוסף. מי שמצליח לעבור את שתי המשוכות המסחריות ולהתיישב באולם עם ילדיו מבלי להוציא כסף מיותר, מגלה במהרה שגם באולם עצמו ימצאו אותו המוכרים, ואם לא לפני ההצגה - אז בהפסקה.

כך לדוגמא במופע הפסטיגל המצליח, מנת פופקורן תעלה 35 שקלים, ואם תרצו לשתות שתיה ממותקת תיאלצו להיפרד מ-15 שקלים לבקבוק בודד. נקניקיה פשוטה בלחמנייה תעלה לכם 25 שקלים וחתיכת פיצה 20 שקלים. ובכל זאת, בחנוכה כמו בחנוכה אם תרצו לאכול סופגנייה תשלמו 15 שקלים עבור סופגנייה אחת, רק בגלל המיקום הייחודי בדוכן הפסטיגל.

אבל כאמור לא רק אוכל נמכר בהופעות במחירים מופקעים, אלא גם מוצרים נלווים להופעה. חרב נוצצת תעלה 35 שקלים, ו"ערכת פסטיגל" - שמכילה תיק גב ודיסק דיוידי של ההופעה - תעלה 130 שקלים.