לראשונה מאז הקמת אל-על: תמונה אישה למנכ"לית החברה

דירקטוריון אל-על החליט כי דינה בן-טל גננסיה תעמוד בראש חברת התעופה, לאחר שמילאה שורה של תפקידים בכירים. "בטוחים במנהיגות, בניסיון וביכולות של דינה להוביל קדימה את החברה"

דינה בן-טל גננסיה
דינה בן-טל גננסיה | צילום: רונן דבש

דירקטוריון אל-על החליט היום (חמישי) על מינויה של דינה בן-טל גננסיה למנכ"לית החברה, שתהיה האישה הראשונה שתעמוד בראש החברה מאז הקמתה. יו"ר אל-על, עמיקם בן צבי מסר כי "המינויים מבטאים את האמון שיש לנו בהון האנושי של אל-על. אנו בטוחים במנהיגות, בניסיון וביכולות של דינה להוביל קדימה את החברה".

בן-טל גננסיה, בת ה-48, מכהנת בתפקידים בכירים באל-על מזה 14 שנה ולפני כן בתפקידי ייעוץ לחברת התעופה ולחברות מובילות נוספות במשק הישראלי כשותפה בחברת הייעוץ האסטרטגי – TASC.  מעבר לכך, לדינה תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

דינה בן טל גננסיה: "אני מודה לדירקטוריון על האמון בי וחשוב מכך, על האמון בהון האנושי של אל-על שמורכב מעובדים מחוייבים, אחראים ומקצועיים. אני גאה לעמוד בחברה בעל מורשת מפוארת ועתיד מבטיח. עומדים בפנינו אתגרים רבים ומורכבים ואני נכונה להם. בהצלחה לכולנו".

לפני כשבועיים הודיע מנכ"ל חברת אל-על, אביגל שורק, על התפטרותו מהתפקיד, קצת יותר משנה לאחר התחלתו. ההתפטרות הגיעה בעקבות הצעה שקיבל להתמנות למנכ"ל חברת דלק US, שבה עבד במשך שנים.