12 גולשים, 9 מחירים: המרכיב שמשנה לנו את מחירי החופשות

באותו המלון ובאותו התאריך בדיוק, גולשים עשויים להיחשף לעלויות אחרות לגמרי בעת הזמנתם את החופשה הבאה שלהם בחו"ל. תחקיר חדשות 13 חושף במבחן הבוקינג הגדול כיצד מאגרי המידע מתאימים את עצמם להרגלי הצריכה שלנו באינטרנט - ומאפשרים לאתרי הזמנת המלונות והטיסות הבינלאומיות להעלות לנו מחירים

זמן צפייה: 14:13

מחברת Booking נמסר בתגובה: המטרה העיקרית שלנו ב-Booking.com היא להקל על מטיילים ולהפוך את השוואת המחירים ובדיקת זמינות תאריכים במקומות אירוח לחוויה קלה ושקופה עבור הלקוחות שלנו, תוך הצעת המבחר הרחב ביותר של מקומות לינה אפשריים. מקומות אירוח שבוחרים להופיע אצלנו בפלטפורמה, קובעים את המחירים שהם מציעים עבור מקומות הלינה שלהם, כאשר התמחור תלוי במגוון גורמים, החל מביקוש ועד למיקום וגודל מקום האירוח המוצע על ידם. אנחנו פועלים על מנת לוודא כי כל הלקוחות שלנו מקבלים תמיד את המחיר הטוב ביותר עבורם, לצד סיוע מירבי להצלחת הפעילות העסקית של שותפינו במקומות האירוח.
הזמנה באמצעות מכשיר הנייד הפכה למרכיב חשוב בתהליך ההזמנה, כאשר מטיילים רבים בעולם בוחרים לבצע אותה באמצעות מכשירי המובייל ודרך האפליקציה. בעלי מקומות האירוח מודעים למגמה זו, ולכן בהתאם לכך ישנם כאלה שמציעים מבצעים מיוחדים בפלטפורמות המובייל בלבד.