"עקצו אותנו באלפי שקלים": החברה שהבטיחה משלוחים מהירים - ונעלמה עם הכסף

בעידן שאחרי הקורונה יש למהירות השליחויות חשיבות קריטית, ואין בעל עסק שלא מעוניין לשלוח את מוצריו במהירות ובמחיר זול. לאחר שחברת השליחויות "דוור ראשון", שהבטיחה שילוח זול ומהיר, לא העבירה את המשלוחים ללקוחות - בעלי העסקים איבדו את כספם ונותרו ללא מענה. תגובת נציג החברה: "זו הסיטואציה ולצערי חלק מהעובדים גנבו כספים"

זמן צפייה: 05:04

תגובת עורך הדין לירום סנדה מפירמת LS המייצג את חברת "דוור ראשון":

כמו רוב חברות המשלוחים עמדה מרשתי חסרת אונים נוכח הירידה הדרסטית בביקושים בעידן הפוסט קורונה וכן התמודדה עם עליות המחירים במשק. תחום המשלוחים נחשב תמיד לכזה ששולי הרווח בו נמוכים מאוד והסיכון גדול ומרשתי ביחד עם עשרות חברות מובילות במשק וחברות הי טק בתחום חוותה ירידה דרסטית בהכנסות עד שנאלצה לסגור.

את הכתבה שראינו עכשיו ניתן היה לשדר על כל עסק מעשרות אלפי העסקים במדינת ישראל שנקלעו למשבר חמור וקרסו על לא עוול בכפם בשנתיים האחרונות עם הצגת מספר לקוחות בודד מתוך עשרות אלפים שקיבלו שירות מדהים ותמורה מלאה. בניגוד מוחלט למתואר בכתבה החברה פועלת מול כל הלקוחות, מנסה לתת להם מענה ולהחזיר חבילות. יודגש כי מרבית החבילות לא מוחזקות אצל מרשתי אלא אצל קבלי משנה אשר מסרבים לשחרר אותן ללקוחות והם אלה שצריכים לתת את הדין. בנוסף מרבית הלקוחות ביצעו ביטולים של חיובי האשראי בסכומים המוערכים בכ-200 אלף שקלים.

בימים אלה פנתה החברה להליך של שיקום והבראה כלכלית כאשר במסגרת ההליך ימונה נאמן וניתן יהיה לקבל צווים מבית המשפט ולסייע לכלל הלקוחות לקבל את החבילות החסרות והתמורה המלאה מקבלני המשנה שמחזיקים בחבילות.

לפני סיום: ערוץ 13 מופנה לכתבה שפורסה בגלובס ביום 03.05.22 תחת הכותרת "תחום המשלוחים פחות זוהר מבעבר ואפילו הסטארט – אפים מקצצים ומפטרים". קריאה של הכתבה יכלה לחסוך ממרשתי את עוגמת הנפש שנגרמה לה.