צפו בפרסומת של Wix לסופרבול: אקשן, אוכל וגל גדות

בשנה ה-3 ברציפות, החברה הישראלית WIX תשדר פרסומת באירוע ה"סופרבול" בכיכובה של גל גדות וג'ייסון סטיית'אם. צפו

גל גדות בפרסות של WIX

פחות מיממה לאחר שפורסם כי השחקנית הישראלית גל גדות תככב בפרסומת במהלך משחק ה"סופרבול" האמריקני, השיקה חברת WIX הישראלית את הקמפיין המיוחד והפיצה את חלקו הראשון ברשתות החברתיות. בפרסומת רוויית האקשן תככב גדות לצד כוכב הפעולה הבריטי ג'ייסון סטיית'אם.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

זוהי השנה השלישית ברציפות שחברת פיתוח האתרים המובילה מפרסמת במהלך אירוע ה"סופרבול" - משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית - שהוא גם האירוע הטלוויזיוני הנצפה ביותר בארה"ב. עם זאת, זוהי הפעם הראשונה שקמפיין סופרבול מושק באמצעות YouTube Live ו-Facebook Live.

הפרסומת, בת 30 השניות, תשודר במהלך הרבע הרביעי של משחר הגמר, שיתקיים ב-5 בפברואר ועלותה 5 מיליון דולר. כמו כן, בשבועות המובילים למשחק צפויים להשתחרר סרטונים נוספים.

"אנחנו מתרגשים מאוד מכך שאנחנו מספרים את הסיפור שלנו בעצמנו ומהעובדה שזאת הפעם הראשונה בתעשייה שקמפיין סופרבול מושק Live" אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, "הקמפיין הזה הוא הרבה מעבר לפרסומת עצמה, מדובר בנרטיב מתמשך על החברה ועל הלקוחות שלנו, והמסר הוא תמיד לאפשר למשתמשים שלנו, גם בעולם שלעיתים משובש, להיות הגיבורים האמיתיים".

חברת wix עוזרת בתכנון ובניית אתרים והיא מפרסמת במהלך הסופרבול זו השנה השלישית ברציפות. בשנה שעברה היא הפיקה את הפרסומת עם אולפני "דרימוורקס" והשנה תפיק לגמרי לבד.