אוהבים לא לאהוב: אפליקציית ההיכרויות שכולה שנאה

זו ללא ספק אחת הדרכים הכי מקוריות למצוא אהבה: אפליקציה חדשה שמדרגת מה אנשים הכי שונאים ומתאימה ביניהם לפי מידת השנאה לאותם הדברים

שונאים, סיפור אהבה: זוגות לא מעטים שחוגגים היום (שני) את ט"ו באב, חג האהבה, הכירו באמצעות אתרי היכרויות, הרשתות החברתיות או אפליקציות שידוכים ייעודיות, שם סימנו את תחומי העניין שלהם והצליחו למצוא בן או בת זוג התואמים את העדפותיהם.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

אלא שלאחרונה יש מי שמציע דרך חדשה ולא שגרתית לבחון התאמה פוטנציאלית בין זוגות: לפי השנאה שלהם לאותם הדברים. אפליקציה חדשה בשם "Hater" מבקשת מהמשתמשים לדרג אילו דברים הם הכי שונאים - ומתאימה להם בני זוג פוטנציאליים ששונאים את אותם הדברים.

בארה"ב הלכו צעד אחד קדימה עם דירוג הדברים השנואים ובאמצעות התשובות של משתמשי האפליקציה, קבעו מה הדבר שאנשים בכל מדינה בארה"ב הכי שונאים - מה שהוביל ליצירת "מפת השנאה", מפה אלטרנטיבית של אמריקה בהתאם לנושאים ש"האוהבים הכי שונאים".

הכי שנוא בקליפורניה. ספינר (123RF)
הכי שנוא בקליפורניה. ספינר (123RF)

אז מה הכי שונאים במדינות השונות בארה"ב? חלק מהתשובות מפתיעות וביזאריות למדי. בקליפורניה הכי מתעבים את המשחק שכבש לאחרונה את העולם - הספינר, ובטקסס הכי לא סובלים לישון עם החלון פתוח. בניו יורק הכי שונאים את האתר המזוהה ביותר עם העיר: טיימס סקוור ואילו בדרום דקוטה שונאים סממן אחר המזוהה עם ניו יורק: עיתון ה"ניו יורק טיימס".

המדינה ששונאת סלט טונה וזו שמתעבת לחכות בתור

במינסוטה לא חובבים במיוחד מצבים שבהם נאלצים לשתות לבד ואין בסביבה פרטנר לכוס בירה - ובלואיזיאנה הכי לא רוצים להיות הנהג התורן, זה שלא שותה. אם יתחשק לכם גם לנשנש משהו עם השתייה, כמו טפאסים למשל, לא יאהבו אתכם במיוחד בצפון דקוטה. גם לשרוף קלוריות זה לא משהו אהוב במיוחד: במונטנה הכי שונאים ללכת לחדר הכושר ובפלורידה מתעבים במיוחד זוגות שמתאמנים יחדיו.

להתאמן, רק לא יחד
להתאמן, רק לא יחד

מדינות רבות נוספות הביעו שאט נפש מסוגי מזון שונים: בטנסי לא אוהבים אנשים המלקטים עשבים, ירקות ופירות, באלבמה לא סובלים צמחונות ובג'ורג'יה מעדיפים להתרחק מסלט טונה. באילינוי פחות אוהבים לנשנש אצבעות גבינה, בווירג'יניה שונאים את מי שסופג את השומן שעל הפיצה עם מפית ובוויומינג בכלל שונאים מאכלים ללא גלוטן.

מנגבים את השמן עם מפית? לא בווירג'יניה (123RF)
מנגבים את השמן עם מפית? לא בווירג'יניה (123RF)

ורמונט, כך נדמה, היא המדינה שהכי מזכירה את ישראל - לפחות בדבר אחד: הכי שונאים שם לחכות בתור. בארקנסו שונאים במיוחד לנקות ובאריזונה יש כנראה לא מעט חובבי ניקיון מושבעים: פשוט כי תושבי המדינה המדברית ברובה לא יכולים לסבול חול.

אלה ששונאים לקשור עניבה - ולהקת בנים לשעבר

ויש מדינות שמתעבות דברים אפילו מוזרים יותר: בקנזס מתעבים את הסדרה "סיינפלד" ובקולורדו את להקת הבנים "אנסינק" שבכלל הפסיקה לפעול אי שם ב-2002. בניו המפשייר כנראה היו מעדיפים לסגוד לכוכבי להקות בנים נשכחות - פשוט כי הם רוחשים הכי הרבה שנאה לאלוהים.

ביוטה השמרנית הכי לא אוהבים פורנו, במיזורי פחות מתחברים לאנשים שמאמינים בחייזרים - ובאיווה שונאים גברים עם שיער ארוך. בהוואי שונאים אנשים שנוהגים לצלם הופעות בסמארטפון שלהם - ובאלסקה בכלל מתעבים גרפיטי.

לא אהוב בקנזס. גר'י סיינפלד (רויטרס)
לא אהוב בקנזס. גר'י סיינפלד (רויטרס)

במחוז קולומביה בו נמצאת הבירה וושינגטון, הכי לא סובלים את האמונה לפיה לכל אחד בעולם יש נפש תאומה - מה שברור בהתחשב בעובדה שבבית המפורסם ביותר בעיר יושב נשיא שבטוח שאין עוד אחד כמותו. בדרום קרוליינה לא רוחשים חיבה יתרה למדליף אדוארד סנואודן שנולד וגדל דווקא במדינה השכנה, צפון קרוליינה.

פמיניזם? לא בנוואדה (רויטרס)
פמיניזם? לא בנוואדה (רויטרס)

ואולי תתפלאו לשמוע שדווקא באוהיו, המדינה שנחשבת למכריעה בבחירות לנשיאות, הכי לא אוהבים לקשור עניבות. בנוואדה, שהעניקה בבחירות האחרונות לנשיאות את 6 האלקטורים שלה להילרי קלינטון, האישה הראשונה שהייתה מועמדת מטעם מפלגה גדולה לנשיאות ארה"ב, כנראה לא מאמינים בנשים עד הסוף ומתעבים פמיניזם.