מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי התפטר מתפקידו

דורסי בן ה-45, אחד ממייסדי החברה שעמד בראשה מאז שנת 2015, הפסיק באופן רשמי את עבודתו בחברה לאחר 16 שנים. "זה רגע עצוב עבורי, אך גם שמח"

ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר לשעבר
ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר לשעבר | צילום: רויטרס

ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר, פרסם היום (שני) בחשבון הטוויטר שלו את מכתב ההתפטרות שלו מהחברה, אותו שלח באימייל לכלל החברה. במכתבו כתב דורסי: "אחרי 16 שנים בחברה, החלטתי לבסוף שהגיע הזמן עבורי לעזוב. עבדתי קשה כדי שהחברה הזאת תהיה מנותקת ממייסדיה". בהתייחס למחליפו, פארג ארגוול, כתב דורסי כי הוא האדם שרצה שיכהן בתפקיד מזה זמן מה בגלל "ההבנה העמוקה שלו את החברה וצרכיה".

בהמשך המכתב, פנה דורסי לכלל עובדי החברה: "אני רוצה שתדעו שזאת הייתה ההחלטה שלי ואני עומד מאחוריה. וכמובן שזו הייתה החלטה קשה עבורי. אני אוהב את השירות הזה ואת כל העובדים. זה רגע עצוב עבורי, מן הסתם, אך גם שמח. אין הרבה חברות שהגיעו לרמה כזו, ואין הרבה מנכ"לים שהיו מעדיפים את החברה על נפי האגו שלהם. אני יודע שמוכיח שההחלטה הזו היא נכונה".

דורסי בן ה-45 כאמור עבד בחברה מאז הקמתה בשנת 2006 וצייץ את הציוץ הראשון אי פעם שאמר: "רק מסדר את הטוויטר שלי". בשנת 2009 הוא ייסד גם את חברת "Square", לאחר שנדחק מתפקיד המנכ"ל בטוויטר, וחזר  לתפקיד מנכ"ל טוויטר בשנת 2015.