גוגל משיקה: טלפון חדש ורמקול חכם

חברת גוגל השיקה סדרת מוצרים חדשה שתימכר כבר בסוף החודש: בין השאר הוצג רמקול חדש, אוזניות שכוללות אפשרות תרגום סימולטני והדור הבא של הטלפונים החכמים עם מצלמה משוכללת

הסמארטפונים של גוגל - הדור הבא | צילום: (גוגל)

גוגל בעקבות אפל - משיקה טלפונים ללא חיבור אוזניות: אחרי ההכרזות של אפל, גוגל לא נשארת חייבת: הערב (רביעי) חשפה ענקית הטכנולוגיה שורת מוצרים חדשים, רובם מסדרת "פיקסל". בין החידושים: "פיקסלבוק", גירסה משודרגת של הלפטופ "כרום-בוק": הפיקסלבוק יוצע למכירה ב-999 דולרים - ויהיה הלפטופ הראשון שנתמך קולות על ידי העוזר של גוגל וגם יתמוך בסנאפצ'אט.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

הפיקסלבוק יהיה זמין בחנויות החל מסוף אוקטובר - כך על פי הודעת החברה. גם האוזניות החדשות, שזכו לשם "Google Pixel Buds", ישווקו בקרוב - ובחברה מבטיחים איכות צליל משופרת וגם יכולת תרגום בזמן אמת.

הפיקסלבוק החדש
הפיקסלבוק החדש | צילום: (גוגל)

"גוגל הום מקס" הוא רמקול חדש ומתוחכם, עם איכות סאונד משופרת "במיוחד לאוהבי מוזיקה": המוצר כולל התאמות לגודל החלל בו מושמעת המוזיקה. כמו כן נחשף גם המוצר "Google Home Mini", הגרסה המוקטנת של המוצר לניהול בית חכם: גוגל הום מיני יימכר ב-49 דולרים.

גם הדור השני של סדרת הסמארטפונים "פיקסל", ללא חיבור אוזניות, הוצג: בגוגל מבטיחים כי מדובר במצלמה הטובה ביותר בשוק. ה"פיקסל 2" כולל גם שימוש מוגבר ב-Google Lens, שמאפשרת לחפש בזמן אמת ו"להיות באינטראקציה מסוג אחר עם העולם שסביבנו" - כך לפי הצהרות החברה.

עוד חשפו בחברה את "Google Clips" - מצלמה שמשתמשת באינטילגנציה מלאכותית ולא מצריכה שימוש בידיים וגם מאפשרת ליצור תמונות בתנועה. המוצר הוצג תחת הכותרת: "ללכוד את האנשים והחיות שחשובים לכם".

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך

מחירי האייפון 8 בישראל נחשפים

דיווחים בעולם: אייפון 8 פלוס מתפרק

הכי יפה בכל העיר: אייפון 8 גולד בדרך אליכם

זו החברה ששברה את השוק: האייפון הזול בעולם - באילת?

לפני כולם: בדקנו את אייפון 8, מה המסקנות? צפו בסרטון

[brightcove_iframe video_id='news-specials-057' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_7rqr4olf' duration='242'']