כדי להגדיל רווחים: קולה תשנה את הטעם של משקה ה"זירו"

חברת המשקאות הודיעה כי תשנה את המתכון של המשקה במטרה להתקרב לגרסה המקורית. זאת, כדי לנסות למשוך צרכנים רבים יותר. המוצר החדש יגיע החודש לחנויות בארה"ב וצבע אריזתו ישונה

קוקה קולה זירו
קוקה קולה זירו | צילום: רויטרס

חברת המשקאות קוקה קולה הודיעה היום (רביעי) כי תשנה את טעמו של משקה ה"זירו" וזאת בכדי להתקרב לטעם של המשקה האהוב המקורי. בכך, היא תוכל להגדיל את הרווחים על ידי צרכנים חדשים. המוצר החדש צפוי לצאת לחנויות בארצות הברית בחודש ספטמבר. מקבוצת קוקה קולה בישראל נמסר כי בארץ לא מתוכנן שינוי מסוג זה.

צבע האריזה החדש שלו יהיה אדום בלבד, וכל המרכיבים התזונתיים יישארו כפי שהיו בגרסה הקודמת. מנכ"ל קוקה קולה, ג'יימס קווינסי, אמר כי ההחלטה לשנות נבעה מתוך "תובנה צרכנית ומההתמקדות שלנו בשיפור מתמיד". 

בחברה מגדירים את המוצר החדש "הקולה הטובה ביותר אי פעם" ואומרים כי בדקו את המוצר בקבוצת מיקוד שהראו תוצאות מעודדות. "בדקנו מראש את המתכון והמראה החדש גם בקרב צרכני קוקה קולה זירו שאינם צרכנים בהווה, והם באמת אוהבים את זה", אמר בכיר בחברה. 

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תיעוד: אלמונים השחיתו את לוח הזיכרון לנספים באסון במירון

הקיצוץ בסבסוד מעונות היום לאברכים יידחה לנובמבר

שביתת עובדי המנהל והמשק: בתי החולים מבטלים ניתוחים

קוקה קולה, זירו
קולה זירו | צילום: רויטרס

המוצר החל להיות משווק בנקודות מסוימות בשוק הגלובלי, שם יש לקוחות שעדיין תוהים לגבי הצורך לשנות את הטעם. "מה עשיתם למשקה האהוב עליי, קוקה קולה זירו?", צייץ אוהד מיואש. "המתכון החדש מזעזע. אני לא אקנה פחית אחרת עד שתתוקן הטעות ויוחזר הטעם הישן". לקוחה נוספת של המוצר צייצה כי המוצר החדש יגמול אותה מההתמכרות שלה למשקה שכן "הטעם החדש כל כך גרוע".

קוקה קולה זירו הושק בשנת 2005 ועוצב מחדש כבר בעבר, בשנת 2017, כדי לקרב את טעמו לזה המקורי. מאז, חברת המשקאות הראתה צמיחה דו ספרתית. בשנת 2020, מכירות המוצר גדלו בכ-4% וברבעון הראשון של 2021, גדלו ב-8% נוספים.