התחרות על הקו ללונדון: האם וירג'ין אטלנטיק תוריד את המחירים?

חברת התעופה שהשיקה מסלול טיסות מישראל לבריטניה, תציע שירות מלא במחירי לואו-קוסט. היא חרטה על דגלה להפוך לאהובה ביותר בשוק, והנוסעים - מרוצים. "תנאים נהדרים, אוכל טוב והיחס מעולה"

זמן צפייה: 08:51

קו הטיסות לונדון-תל אביב הוא מבוקש מאוד, וטסים בו יותר ממיליון ו-300 אלף נוסעים בשנה. כעת, הוא זוכה לשחקנית חדשה בזירה, החברה הבריטית "וירג'ין אטלנטיק". יעקב פוקס, שטס בטיסה הראשונה של החברה לישראל אמר: "התנאים נהדרים, היחס מדהים, אוכל טוב".

לכל חברת תעופה יש אג'נדה, יעדי צמיחה ואסטרטגיה. מטרתה של "וירג'ין אטלנטיק" היא להפוך בתוך שלוש שנים לחברת התיירות האהובה ביותר. "אנחנו חייבים לחייך, גם כשיש לחץ", סיפרו עובדי הדלפק של החברה.

כששומעים על קריסות כמו של ענקית התיירות הבריטית "תומאס קוק", ניתן לראות שהמחירים והשירות שמציעה "וירג'ין" שונה מאוד מהנורמה שסביבה. "המחיר נמוך מאוד. 530 דולרים טיסה ישראל-לונדון-ניו יורק", אמר פוקס.

טיסה בנובמבר תעלה 538 דולרים, ואילו בחודש שאחרי המחיר יעמוד על 575 דולרים. זאת, בהשוואה למחיר שתציע "בריטיש", 656 דולרים, ו-637 על כרטיס זהה בחברת "אלעל" הישראלית. "אנחנו מציעים שירות מלא, וממריאים מנמל התעופה הית'רו. זה הייחוד שלנו", אמר בטלס.

מטוס של חברת התעופה ''וירג'ין''
מטוס של חברת התעופה ''וירג'ין'' | צילום: רויטרס

לכתבות נוספות בחדשות 13:

חברת התעופה "וירג'ין אטלנטיק" השיקה את קו לונדון-ישראל

ג'ונסון לנתניהו בפגישה בלונדון: "המטרה שלנו – שתי מדינות"

שגריר איראן בלונדון: "ערוכים לכל תרחיש מול המערב"

הדיל אמור להיות מאוד פשוט. הבריטים יאהבו להגיע לישראל, וכאן יקבלו עוד כ-60 טיסות בשבוע במסלול האהוב. "תחרות משמעה הפחתה של מחירים. הצרכן מרוויח וכולנו מרווחים", הסבירה חני סובול, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות.

ניק בטלס, מנהל הפעילות המסחרית של "אטלנטיק" בישראל, אמר: "אנחנו ייחודיים. המפתח אצלנו הוא שירות שלא ניתן לעמוד בפניו". אחת התיירות בטיסה הראשונה של החברה לישראל, קלייר יאנג, סיפרה: "מאוד התרגשנו כי אנחנו אוהבים את ישראל כבר 30 שנים. אנחנו תמיד נוסעים לשם, ורצינו לבחון את השירות של וירג'ין במקום זה של 'בריטיש איירוויז'"