"הרסה את החיים": רוכשי דירה הפקידו מיליוני שקלים - הכסף נעלם

עו"ד ביקשה מלקוחותיה, שרצו לקנות בית, להעביר חלק מהסכום לחשבון נאמנות בשליטתה, לכאורה כדי להגן על הקונים. אך בהמשך - היא נעלמה עם הכסף. בעלה טוען: "היא נסחטה"

זמן צפייה: 02:47

כשי' רצתה לשלם תמורת הדירה שרכשה, עורכת הדין שלה ביקשה להעביר חלק מהסכום לחשבון נאמנות בשליטתה, לכאורה כדי להגן על הרוכשת. על כן, בספטמבר האחרון, י' העבירה 100 אלף שקלים לחשבון של עורכת הדין. למרות שהכסף הועבר אליה - העסקה לא התקדמה. "היא פשוט הרסה לי את החיים", אמרה י'.

י' תיארה את מה שקרה לאחר שהעבירה את הכסף לעורכת הדין, וסיפרה כי "כל הזמן היו לה כל מיני תירוצים. או שאצלם המשכנתה לא מוכנה או שיש גשם בחוץ והם לא יכולים לעבור. היא הפסיקה לענות לטלפונים. התחלנו לחפש ואף אחד לא מצא אותה ואז הבנו שיש בעיה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כמו בסרט: אדם רץ לבית בוער באשדוד – כדי לחלץ לכודים • תיעוד

נתניהו הזמין את גנץ לעימות לקראת הבחירות: "תפסיק לפחד"

אבי הילד הפלסטיני שנורה בפניו בי-ם מאשים: "זה לא קרה בטעות"

עורכת הדין שנעלמה עם כסף של רוכשי דירות
עורכת הדין שנעלמה עם כסף של רוכשי דירות | צילום: חדשות 13

גם לקוחות נוספים שפנו לחדשות 13 איבדו כל קשר עם עורכת הדין בזמן שסכומי העתק שלהם עדיין מופקדים אצלה ובלעדיהם אי אפשר להיכנס לדירה שרכשו. בסופו של דבר, י' יצרה קשר עם בעלה של עורכת הדין, והוא היה זה שהודה כי אין טעם לחפש אותה - כי אין כסף, כשלטענתו, אישתו נחסטה.

במשטרה עוד לא השלימו את החקירה, אלא שעוקץ עורכת הדין מעלה שאלה מטרידה: האם בעסקאות החשובות של החיים, כמו למשל מכירת דירה, אפשר לסמוך באופן אוטומטי על מי שאחראים לשמור עלינו?

ממשפחתה של עורכת הדין נמסר: מזה שנה וחצי סובלת המואשמת מבעיות נפשיות קשות מאוד והיא מטופלת בבית חולים מזה כחודש. אנו מטפלים בימים אלה אל מול גורמים משפטיים להסדיר הנושא ומבקשים הן מהציבור והן מהלקוחות להימנע בהיחפזות למסקנות. עו״ד מטעמינו יעמוד בקשר עם הנושים. נכמר ליבינו על הנושים אך על אף בקשתנו בחרו להכפיש את שמה מבלי לחשוב על תוצאות המעשים הללו הן למואשמת והן לסובבים אותה. נבקש להמתין לפעולות מצידנו מתוך רצון כן ואמיתי להפחית את הנזקים, ככל שנגרמו.