"לא אכפת להם מהתוצאות": החברה שמטעה צרכנים שרוצים שיער שופע

המועצה הישראלית לצרכנות קיבלה תלונות רבות נגד NHH, שנטען כי גורמת ללקוחותיה כאבים בזמן השתלות השיער - ומשאירה כמה מהם עם שיער דליל. "הטעייה של צרכנים" • תיעוד מתוך הקליניקה • ברקוד

זמן צפייה: 08:38

המועצה הישראלית לצרכנות קיבלה תלונות רבות בנוגע להתנהלות חברת NHH, המבטיחה בסרטון התדמית שלה טיפולי השתלות שיער בבית חולים יהודי בטורקיה, אך בפועל משכירה קליניקה בתוך בית חולים "אקדמיק" שבאיסטנבול. בסרטון תדמית של המרפאות שודרו תמונות מבטיחות של בית חולים בטורקיה, שם נעשות השתלות. ההבטחות היו ברורות. כאמור, הם מבטיחים בית חולים יהודי, בבעלות ישראלית. בחודש נובמבר ביקר צוות חדשות 13 בבית החולים הזה באיסטנבול, וגילה שהדרך להשתלת שיער רצופה בכזבים בוטים.

"מדובר בהטעייה של צרכנים. החברה מבטיחה שהלקוחות יחזרו להיות בני 16 עם רעמה גדולה, ואולי גם שיער שטני. עולות בעיות קשות בהתנהלותם, ואנחנו רואים הפרות של כמה מהסעיפים של החוק להגנת הצרכן", הסביר עופר מרום, מנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

קרחות וטיפול כואב: הצד האפל של תעשיית השתלות השיער בטורקיה

מסבונים ועד למייבש שיער: מה מותר ומה אסור לקחת מחדר המלון?

"משכה בשיער והפילה לרצפה": מטפלת מואשמת בהתעללות בקשישה

מרפאת NHH
מרפאת NHH | צילום: החדשות 13

מתלוננים רבים הגיעו לחדשות 13, וסיפרו על החוויה הקשה שעברו. דניאל, מתלונן, הסביר: "אמרו לי 'תראי כמו בראד פיט. יש לך פוטנציאל, יש לך מלא שיער מאחורה, בצדדים. הכל יעבור למקדימה, ייראה פצצה". תומר, מתלונן נוסף, אמר: "באתי לכאן על מנת להזהיר מהחברה NHH, הם עסוקים במכירות נטו, ולא אכפת להם מהתוצאות".

תחקירנית חדשות 13 בעלת שיער רגיל לחלוטין, שהגיעה לייעוץ בחברת ההשתלות, קיבלה דחיפה אגרסיבית לטיפולים וטענו בפניה שהיא נמצאת כפסע מהתקרחות. לאחר מכן, בבדיקה עם ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד לכירורגיה פלסטית ואסתטית, הוא הבהיר: "אין לה אלופציה - התקרחות. לחלוטין לא".

תגובת NHH: החברה הוקמה  ב-2004 ומונה כיום שני סניפים, בתל אביב וברחובות. מאז הקמתה ועד היום שירתה אלפי לקוחות מרוצים בעזרת מתן שירותים ופתרונות לשיקום הקרקפת, לפתרון של בעיות התקרחות לצד ביצוע השתלות, תוספות שיער, פאות ומילויים.