לקוחות "אלוף המזרונים" מתלוננים: "עושים מאיתנו צחוק"

תלונות רבות הגיעו על החברה, שמבטיחה מוצרים איכותיים במחירים זולים, בטענה שבין היתר מפתה אנשים להגיע לחנות בשביל מוצר מסוים - לבסוף מתברר שכלל לא נמצא במלאי

זמן צפייה: 04:20

כדי להשיג שינה טובה, אנשים מוכנים להשקיע הרבה מאוד כסף על מזרונים, ולכן גם מתפתים למבצעים שמבטיחים מוצר נוח וזול. אבל מה קורה שההבטחות מתבררות כאכזבות?

חברת "אלוף המזרנים" התפרסמה בעיקר בזכות סרטונים ברשתות החברתיות, אך תלונות רבות שמגיעות מצביעות על חוסר התאמה בין מה שהובטח לבין מה שהתקבל, איחורים במשלוח, וכשההזמנה מגיעה אין קשר לרכישה המקורית. אחד המתלוננים טען: "הגיעו הובלות בערך 7-6 פעמים וכל פעם הם שכחו משהו, או משהו נשבר, משהו לא סופק כמו שצריך, משהו פגום".

Akuuwr
סניף אלוף המזרנים | צילום: חדשות 13

תחקירן "ברקוד" הגיע לחנות בעקבות פרסום החברה של מזרני "גומאוויר" במחירים נמוכים, אך כשהגיע נאמר לו כי המוצר אזל. וזו אחת משיטות הפעולה של החברה – לפרסם, לשווק ולהבטיח, העיקר לגרום ללקוחות להגיע לחנות.

איציק ציפורה נסע מקריית אתא כדי לרכוש מזרן, אך כשהגיע הבין שעבדו עליו: "בדקנו באמת אם יש את המזרן, שלא ניסע סתם, ואמרו לנו שכן. מקבלים אותך כמו מלך, מחלקים לך 'מגנום', שתייה, מטפלים בך ונותנים הרגשה טובה. אבל אנחנו מרגישים שעשו מאיתנו צחוק. כאילו אנחנו יוצאים לא בסדר שאנחנו מבקשים את המזרון".

Itiznv
איציק ציפורה, התלונן על ''אלוף המזרנים'' | צילום: חדשות 13

מזרני "גומאוויר" הם מותג שכדי למכור אותו צריך אישור שיווק מהחברה, אשר יושבת בכפר סבא. לטענת "גומאוויר", "אנחנו לא עובדים עם 'אלוף המזרנים' ומעולם לא עבדנו איתם".

מאלוף המזרנים נמסר בתגובה: "לאחרונה רכשנו מלאי של רהיטים מחנות אחרת, והוא כלל מזרני 'גומאוויר'. יש לנו אלפי לקוחות בכל חודש, הרוב הגדול מרוצים. אנחנו מפיקים לקחים מהתלונות שהוצגו – ונשתפר בעקבותיהן".