אין חגיגה: Airbnb אוסרת על מסיבות בנכסיה

לאחר שבשנת 2019 אדם נורה למוות במסיבה בקליפורניה, האפליקציה הבינלאומית החלה לאסור באופן זמני עריכת מסיבות בבתים שהושכרו על ידה לטווח הקצר - מה שהביא לירידה של 44% בחגיגות לעומת בשנה קודם לכן. כעת, האיסור הופך לקבוע: "הדו"ח מראה שזה עבד"

Airbnb
Airbnb | צילום: רויטרס

חברת השכרת הדירות הבינלאומית, Airbnb, הודיעה אתמול (שלישי) כי היא אוסרת באופן קבוע על עריכה של מסיבות בנכסיה. החברה מסן פרנסיסקו מסרה כי היא מאמינה שהאיסור שאותו החילה באופן זמני עבד, ואתמול דיווחה כי לפי דו"ח שסקר את הנושא נמצא כי כמות המסיבות ירדה ב-44% לעומת בשנה הקודמת.

יותר מ-6,600 אורחים הושהו בשנה האחרונה מדירתם בגין הפרות שקשורות לנושא, כך נמסר מהחברה. Airbnb החלה לפעול נגד מסיבות עוד בשנת 2019, אחרי שאירע ירי קטלני במסיבה בבית בקליפורניה. בזמנו, החברה אסרה על הפצה ברשתות החברתיות של מסיבות בדירות השכורות שבבעלותה.

מספר המסיבות מאז גדלה בגלל מגפת הקורונה, כך על פי נתוני החברה, כי אנשים רבים עברו מחגיגה בברים ובמועדונים למסיבות בבתים. זאת הסיבה שהובילה לדבריהם לאיסור הזמני על מסיבות בשנת 2020. כעת, כשהחברה הופכת את האיסור לקבוע, נמסר כי Airbnb תסיר את ההגבלה של 16 איש בנכס מושכר. מהחברה נמסר כי המכסה נבעה מחשש בריאותי לאורחים, לפני שהיו זמינים חיסונים נגד הקורונה.