הצצה לחנות הראשונה בישראל של מותג השמע Bang & Olufsen

השבוע נפתחה חנות הדגל הראשונה בישראל למותג הפרמיום הדני Bang & Olufsen, מי שמתמחים בציוד שמע יוקרתי ומעוצב. אז מה מחכה לכם בחנות ואיך נראה רמקול שעולה 99 אלף ש"ח? הנה הפרטים

זמן צפייה: 02:13

בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח נפתחה השבוע חנות דגל ראשונה למותג השמע היוקרתי הדני Bang & Olufsen בקניון TLV. בחנות מוצגים כל  מוצרי המותג הכוללים בין היתר כ- 120 מוצרים שונים החל מאוזניות In-Ear ו- On-Ear, רמקולים, מערכות סאונד, סטריאו ומוזיקה. בנוסף למגוון מוצרי המותג, עם אפשרות התנסות, האזנה וקבלת הסברים והדרכות. כמו כן יימכרו בחנות אביזרים ומוצרי אופנה משלימים. לראשונה יוצגו וימכרו בישראל מסכי טלוויזיה יוקרתיים עם חתימת הסאונד המפורסמת של המותג ורמקולים מיוחדים אשר משמשים כפריט עיצובי בחלל הבית, על הקירות או הרצפה.

ומה לגבי המחירים? ובכן מאחר ומדובר בכל מגוון מוצרי החברה הרי שתוכלו למצוא שם אוזניות במחירים של כמה מאות שקלים ועד לצמד רמקולים ריצפתי שתמורתן תאלצו להיפרד מלא פחות מ-99 אלף ש"ח. עוד תמצאו בחנות גם את ה - BeoSound Edge- רמקול עגול בעיצוב מהפכני שהוצג לראשונה בספטמבר האחרון בתערוכת IFA בברלין. הרמקול מצוייד בחיישני קרבה ומגע שבחברה מספרים כי אלו הופכים את השימוש בו לאינטואיטיבי ומהנה במיוחד. תמורת התענוג הזה תיאלצו להפרד מסכום של כ -33 אלף שקלים.

[youtube_embed youtube_id='https://www.youtube.com/watch?v=hB6tOfcIYfQ']

עוד ימכר בחנות גם רמקול הקיר Beosound Shape  - מערכת רמקולים מודולרית לתליה על הקיר בצורת משושים היוצרים יחד יצירת אמנות. בחברה אומרים כי מערכת הרמקולים מתאימה עצמה לחלל שבה היא נמצאת ומשפרת את האקוסטיקה של החדר באמצעות בולמי רעשים מובנים במחיר של החל מ 12,900 ש"ח.

[youtube_embed youtube_id='https://www.youtube.com/watch?v=Blg2WM7qkx8']

החנות אשר ממוקמת בקניון TLV מציגה את כל מגוון מוצרי המותג, כמו גם אפשרות התנסות, האזנה וקבלת הסברים והדרכות. כמו כן יימכרו בחנות אביזרים ומוצרי אופנה משלימים. בנוסף בחברה אומרים כי  לראשונה יוצגו וימכרו בישראל מסכי טלוויזיה יוקרתיים עם חתימת הסאונד המפורסמת של המותג ורמקולים מיוחדים אשר משמשים כפריט עיצובי בחלל הבית, על הקירות או הרצפה.

Beoplay E8 2.0 1
אוזניות Beoplay E8 2.0 האלחוטיות יעלו לכם 1,599 ש''ח | צילום: צילום: יח''צ

"אנו מאמינים כי מותג בעל שם עולמי ונוכחות בכל הערים המרכזיות בעולם היה חייב להגיע לישראל וגאים להיות החברה שנבחרה להוביל את המהלך. בחודשים הקרובים מתכננת החברה השקה של מגוון מוצרים חדשים בינהם טלוויזיות ה- Harmony שהוצגה בתערוכת העיצוב באיטליה ואשר תשווק בישראל במקביל להשקה העולמית" אמר רונן ברקוביץ מנכ"ל ביקונקט אשר משווקת את מוצרי Bang & Olufsen בישראל . "עוד לפני הפתיחה הרשמית החנות הפכה להיות מוקד התעניינות לחובבי הסאונד האיכותי ובעלי מוצרים קודמים של המותג אשר שווקו לאורך השנים. החנות תאפשר הן ללקוחות פרטיים והן למעצבי פנים ואדריכלים לתכנן את חלל המגורים שלהם בשילוב מערכות הסאונד על מנת להאזין למוזיקה לא רק באיכות הגבוה ביותר אלא גם בעיצובים המיוחדים ביותר" הוסיף ברקבוביץ'..