חג המים: Ultimate Ears מציגה את ה-Wonderboom 2

רגע לפני שבועות, הידוע בכינוי גם כחג המים, השיקה חברת Ultimate Ears את הדור השני של סדרת הרמקולים העמידה למים ה- "ונדרבום". אז מה חדש, כמה הם יעלו, ומתי הם יגיעו לארץ? הנה הפרטים

Capture 3125 235 23452 112
חברת Ultimate Ears מציגה את ה- WONDERBOOM 2 | צילום: צילום: יח"צ UE

חברת Ultimate Ears,  השיקה השבוע ה- Wonderboom 2, הדור החדש בסדרת הרמקולים המעוצבים והקומפקטיים של החברה. בחברה הלכו הפעם על מקצה שיפורים חומרתי ושמרו על העיצוב שעבד כל טוב בדגם הראשון. בין החידושים: סוללה חזקה יותר, כפתור חדש (ודי נדרש) ומצב סטריאו חדש שעובד כשמחברים יחדיו שני רמקולים ומדמה סטיראו אמיתי עם נגינה של ערוצי הימין ברמקול אחד והשמאל ברמקול השני.

"הלקוחות שלנו אהבו כל כך את הדור הראשון של סדרת ה- Wonderboom ורצינו להעניק להם עוד ממה שהם אוהבים" אומרת שרלוטה ג'וס, מנכ"ל Ultimate Ears העולמית. "כך הוספנו ל- Wonderboom 2 שורה של תכונות המעצימות את חווית המוסיקה מחוץ לבית, באופן שיאפשר חווית סאונד סטריאו צלולה ואיכותית, כזו שתתאים באופן מיטבי לכל סביבה ותאפשר למשתמשים לקחת את המוסיקה שלהם איתם לכל מקום".

[youtube_embed youtube_id='https://www.youtube.com/watch?v=nTIfWTv9QG0']

לפי החברה, שכזכור נרכשה לפני עשור על ידי לוגי'טק בסכום של כ-34 מיליון דולר, הרי שה- Ultimate Ears Wonderboom 2 פותח ותוכנן במטרה לאפשר חווית סאונד בלתי מתפשרת, בכל מקום. כך, שופרו הבסים בדגם החדש לעומת קודמו, ונוספו לו תכונות ייחודיות, המשפרות את ההאזנה למוסיקה, כך שתתאים את עצמה לסביבה החיצונית באופן טוב יותר.

High Resolution Jpg Wonderboom
וונדרבום 2 עמיד למים וצף | צילום: צילום: יח''צ

בין שאר החידושים ניתן למצוא את כפתור ה- OUTOOR BOOST, הממוקם בחלקו התחתון של הרמקול ומטרתו קבלת סאונד מוגבר וצלול בעת האזנה למוסיקה מחות לבית. תכונה זו, יחד עם אקולייזר (EQ) מובנה, עם אפשרות חיבור רמקול נוסף בלחיצת כפתור, עם עמידות למים ולאבק בתקן IP67, חיי סוללה ארוכים במיוחד ועד ל- 13 שעות שימוש רצופות. מבחינת העיצוב הרי שבחברה שמרו על החזות והנראות של הדגם הקדום.  ה- WONDERBOOM 2  יהיה זמין לרכישה בישראל החל מתחילת חודש יולי והוא ישווק ב-5 צבעים בלבד: שחור, אפור, כחול, אדום וורוד. אז כמה יעלה לכם הרמקול? ובכן, המחיר בארה"ב עומד על כ-100 דולרים כשהיבואן המקומי, בנגא מגנטיק עדיין לא פירסם את המחיר המקומי.