"תבוא מחר אין וילה": נערים הרסו את בית האירוח - בידיעת האם

תלמידים שכרו מקום כדי לחגוג בו את מסיבת הסיום, והותירו אותו שבור, מפורק ומלא בזבל. אמו של אחד מהם טענה כי בעל המקום לא עמד בהבטחותיו, והודיעה לו: "הילדים שוברים הכל, בהוראה ממני"

זמן צפייה: 02:10

ונדליזם באישור ההורים: עשרות תלמידים באזור הצפון שכרו וילה במושב שומרה כדי לחגוג את סיום הלימודים שלהם, אך החזירו אותה לבעליה כשהיא מלאה בזבל וכשחלק גדול מהריהוט שבה - שבור ומפורק. עוד במהלך הלילה הבין בעל המקום כי מקור הפרנסה שלו עלול להינזק קשות, כשאימו של אחד התלמידים טענה שלא עמד בהבטחותיו וכתבה לו: "הילדים שוברים את הכל. תבוא מחר, אין וילה", כשהיא מוסיפה פרצופים צוחקים. "הילדים שוברים הכל, בהוראה ממני. קח אותי לבית המשפט", הוסיפה האם.

"קיבלנו את הווילה ככה", טענו הילדים לאחר שהגיע בעל המקום וגילה את את הנזק שהוסב למקום - שולחנות הפוכים ושבורים, זבל בכמויות גדולות שזרוק בכל פינה, שולחן סנוקר שמשטחו העליון קרוע ואפילו מסך טלוויזיה שנעקר ממקומו.

התכתבות בה מאיימת אם על בעל הווילה
התכתבות בה מאיימת אם על בעל הווילה | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

אוהלים, מזרנים ואשפה – ערימות הזבל שהשאירו המטיילים בחג

ישראלית חשודה בוונדליזם בקולוסיאום ברומא

"יכולים להרוג מישהו": זרקו צלחות מהמרפסת לרחוב – וצחקו • צפו

נזקים שגרמו בני נוער לווילה בצפון
נזקים שגרמו בני נוער לווילה בצפון | צילום: החדשות 13

עו"ד אבי קורקוס, המייצג את בעלי וילת האירוח, אמר לחדשות 13 כי "הילדים, בחסות ההורים המלווים, גרמו נזק בלתי הפיך לווילה. נכון להיום אנחנו עדיין ממתינים לאומדן על ידי חוות דעת מקצועית. אנחנו מצרים שכך קרה. חשוב שיבואו להתארח, אבל מבלי לגרום נזק. זו הפרנסה שלנו".

מתחמים מדרום לחיפה
מתחמים מדרום לחיפה | צילום: החדשות 13

בתוך כך, הכתה תופעת הישראלי המכוער גם בחופי הים. במבצע אכיפה מיוחד של המועצה האזורית חוף הכרמל, ניתנו עשרות דוחות לאנשים שהקימו מתחמי אוהלים אסורים מדרום לחיפה. הפקחים פירקו את המתחמים ומצאו כמויות אדירות של זבל שהושאר על אחת מרצועות החוף היפות בישראל.