מלחמת שירותי הסטרימינג מתגברת: ג'ורג' קלוני חוזר לטלוויזיה

השחקן יככב בסדרה המבוססת על הספר "מלכוד 22" שהופקה ע"י "הולו" - המנסה להתמודד מול נטפליקס, אמזון וענקיות נוספות. וגם: הרובוט שעשוי להוות פתרון לאלימות נגד שוטרים • טכנומן

זמן צפייה: 06:15

שחקן הקולנוע ג'ורג' קלוני יככב בסדרת טלוויזיה חדשה המבוססת על הרומן רב המכר של ג'וזף הלר, "מלכוד 22". לאחר שני עשורים שבהם השתתף כמעט רק בסרטי קולנוע, חוזר הכוכב ההוליוודי בתפקיד משמעותי ראשון בטלוויזיה. עלילתה של הקלאסיקה הספרותית עוסקת בשאלת "אי-השפיות" של המלחמה.

הסדרה תופק על ידי שירות הסטרימינג "הולו", שכמעט ואינו מוכר בישראל, ותהווה חלק נוסף במלחמת התוכן, שהולכת וצוברת תאוצה, בין המתחרות "נטפליקס", "אמזון", "דיסני", "אפל, חברת ענק נוספת שהכריזה לא מזמן על כניסתה לשוק שירות הסטרימינג,וחברות נוספות.

רובוט משטרתי שמחלק דוחות
רובוט משטרתי שמחלק דוחות | צילום: החדשות 13

חידוש מסקרן נוסף בגזרת התרבות הוא של להקת "קפריסיה" הישראלית ששילבה בין האהבה למשחקי מחשב ולמוזיקת "מטאל" והכניסה את שני התחומים למשחק מחשב, שבו הבחירות של השחקן והפעולות שהוא מבצע משפיעות על המוזיקה שמושמעת המשחק. "היינו להקת מטאל, עבדנו על אלבום שני והיה לנו קונספט מאוד מגניב לסיפור. באותה תקופה עבדתי כמלחין למשחקים ואמרתי, אולי נוציא את האלבום כמשחק", סיפר ארנולד נסיס, מנכ"ל החברה "קפריסיה".

גם בתחום אכיפת החוק ישנם חידושים. אחד מהם, נועד לסייע לשוטרים לבצע בדיקות לנהגים ולחלק דוחות תנועה באמצעות מסך מגע. מדובר ברובוט הנושא מצלמה ואייפד, שמאפשר לשוטר שמפעיל אותו לא לצאת מהניידת ולבצע את הליך האכיפה מרחוק בשיחת וידאו. הטכנולוגיה החדשה עשויה להוות פתרון לאלימות נגד שוטרים ולשמור על בטיחותם של אנשי החוק.