חשד לרצח בצפון: גבר בן 37 נורה למוות בכפר קרע

קאסם מסעוד גאווי, תושב המקום, נפצע אנוש מירי סמוך לסניף הדואר שביישוב, ופונה לבית החולים הלל יפה - שם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

קאסם מסעוד גאווי שנורה למוות
קאסם מסעוד גאווי שנורה למוות בכפר קרע | צילום: חדשות 13

קאסם מסעוד גאווי בן ה-37, תושב כפר קרע, נפצע הלילה (ראשון) אנוש מירי סמוך לסניף הדואר שביישוב, ופונה לבית החולים הלל יפה - שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצעי הירי ונסיבות האירוע נבדקות. זהו הנרצח ה-77 בחברה הערבית מתחילת השנה.

לפני מספר ימים נורה למוות תייסיר סאלם אל-פאר, תושב עכו בן 35, ברחוב הארבעה בעיר. הוא פונה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה, שם נקבע מותו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

עוד תאונה קטלנית: שני צעירים נהרגו בהתהפכות רכב בצפון

חרף הפגישה הקרבה של נתניהו וגנץ: הדרך לפשרה ארוכה • פרשנות

מקורבת ליורם חכם: "הדמות המשפטית לכלכה עליו – והוא נורא כעס"

אמבולנס במרחב לכיש (אילוסטרציה) | צילום: יניב כליף

בשבוע שעבר מאות בני אדם בהפגנת מחאה נגד גל האלימות והפשיעה בחברה הערבית, שהתקיימה מול מטה משטרת מחוז צפון בנצרת. בין היתר, נכחו במקום חברי כנסת מהרשימה המשותפת. בכניסה לרחבת ההפגנה הוצבו 75 ארונות קבורה, לזכר 75 הנרצחים בקרב החברה השנה, עטופים בשחור עם הכיתוב "דמנו אינו הפקר" ו-"מי הקורבן הבא?". נוסף על כך, המפגינים נשאו שלטים בערבית שעליהם נכתב "על ביטחוננו לא נתפשר" ו-"נחצו כל הקווים - במשטרה מתעלמים".

ח"כ עופר כסיף, שהשתתף בהפגנה, אמר: "האלימות והפשיעה בחברה הערבית היא מדיניות מתמשכת של ממשלות ישראל. היא נגזרת מגזענות ורשלנות פושעת שאומרת 'זה ערבים, זה לא משנה'. אנחנו כאן כדי למחות נגד אוזלת היד של ממשלת ישראל".