חרדים קיצונים חסמו את כביש 4 למשך כשלוש שעות; 13 נעצרו

בעקבות ההפגנה, שהתרחשה בשל מעצר עריק, עומסי תנועה הורגשו גם בציר ז'בוטינסקי בבני ברק וברמת גן ובדרך אם המושבות. מפגינים הפרו את הסדר, יידו אבנים, תקפו שוטרים – ופצעו שלושה

זמן צפייה: 01:16

מאות חרדים קיצונים הפגינו היום (שני) בצומת קוקה קולה שבבני ברק בעקבות מעצר עריק, וגרמו לעומסי תנועה כבדים באזור. כביש 4 נחסם למשך כשלוש שעות. עומסים נרשמו גם בכל הירידות לכיוון כביש 4, בציר ז'בוטינסקי בשני הכיוונים, בדרך אם המושבות, ברחוב השומר וברחוב בן דוד.

כמו כן, 13 מפגינים נעצרו לאחר הפרות סדר שהתפתחו במקום. המפגינים ירדו לכביש הראשי במטרה לחסום אותו, בניגוד להוראות המשטרה, תקפו את כוחות הביטחון ויידו אבנים לעבר - מה שהביא לפציעה של שלושה שוטרים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

שוב עימות על דת ומדינה: ח"כ תקף חרדים בסרטון – ועורר סערה

הרמטכ"ל על זיוף נתוני גיוס החרדים: "אין מקום לעיגול פינות"

חרדים בניו ג'רזי גייסו 50 אלף דולרים עבור משפחת השוטר שנורה

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2002031802' autoplay='0' credit='שלומי כהן' desc='חרדים קיצונים חוסמים את צומת קוקה קולה' kid='1_yy01simo' duration='75'']

הפגנת החרדים הקיצוניים בכביש 4
הפגנת החרדים הקיצוניים בכביש 4 | צילום: דוברות המשטרה

ביום ראשון שעבר, מאות חרדים מהפלג הירושלמי הפגינו בעיר הבירה בעקבות מעצר של בחור ישיבה עריק שלא התייצב לשירות בהוראת הפלג. המפגינים התאספו בצומת הרחובות יפו ושרי ישראל וחסמו את הכביש ואת תנועת הרכבת הקלה. בזמן ההפגנה לא התקיים שירות בין תחנת שער שכם לתחנה המרכזית. המשטרה עצרה 38 מפגינים. קצין משטרה נפצע מיידוי אבנים מצד המתפרעים.

בחודש שעבר נערכה מחאה דומה בבירה, בהשתתפות עשרות חרדים מהפלג הירושלמי שמחו על מעצר של אברך עריק. המשתתפים חסמו את כביש בר אילן בשני הכיוונים, וכוחות משטרה הגיעו למקום. במקום התפתחו עימותים בין שוטרים למפגינים, ו-11 מהם נעצרו.

הפגנת החרדים הקיצוניים בכביש 4
הפגנת החרדים הקיצוניים בכביש 4