ריבלין שוחח עם אבו מאזן בטלפון ודרש: גנה את הטרור מעזה

נשיא המדינה התקשר לברך את יו"ר הרשות הפלסטינית לרגל חודש הרמדאן, ודרש לבריאותו. פקיד ישראלי בכיר אמר כי השיחה תואמה באמצעות המתפ"ש

ריבלין ואבו מאזן
ריבלין ואבו מאזן | צילום: רויטרס

בווידאו: אבו מאזן משתחרר מבית החולים

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן שוחח היום (שני) בטלפון עם נשיא המדינה ראובן ריבלין. ריבלין בירך את המנהיג הפלסטיני לרגל חודש הרמדאן ודרש לבריאותו. אבו מאזן הודה לריבלין על השיחה. כך דווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית "וואפא".

פקיד ישראלי בכיר אמר כי השיחה בין ריבלין לאבו מאזן תואמה באמצעות מתאם הפעולות בשטחים. לדבריו, במהלך השיחה אמר ריבלין לאבו מאזן כי עליו לגנות בצורה ברורה את הטרור מרצועת עזה כולל תופעת העפיפונים ולפעול ככל יכולתו כדי להפסיק זאת.

תמונות מכלי תקשורת פלסטינים בהן נראה אבו מאזן הולך בבית החולים ברמאללה
תמונות מכלי תקשורת פלסטינים בהן נראה אבו מאזן הולך בבית החולים ברמאללה | צילום: חדשות עשר

>> עוד כתבות בחדשות עשר:

האישה בזנות שלחמה למען חברותיה - תקבל תואר כבוד מהמלכה

שני פלסטינים נורו כשניסו לחדור מעזה עם גרזן; אחד מהם נהרג

המחאה בירדן: ראש הממשלה הגיש את התפטרותו

יו"ר הרשות הפלסטינית אושפז בבית החולים מספר פעמים בתקופה האחרונה. לפני כשבוע שוחרר מבית החולים ברמאללה לאחר תשעה ימים בהם היה מאושפז. בזמן אשפוזו נשמעו קולות ודיווחים שונים בנוגע למצבו הבריאותי. בצאתו מבית החולים אמר אז: "תודה רבה לאללה שיצאתי בבריאות טובה - אשוב לעבודתי מחר".

יו"ר הרשות נראה בתמונות שמגיעות מביה"ח כשהוא צועד על שתי רגליו, לבוש בחליפה ומלווה בשני בניו - טארק ויאסר. אבו מאזן התייחס בצאתו מבית החולים גם לנושא השגרירות האמריקנית בירושלים. "אם עניין ירושלים הכניס אותי לבית חולים אז אני יוצא מבית החולים בשביל להפוך את ירושלים לבירת פלסטין", אמר.