"גברים עומדים מול אישה - ומזמרים": חוקרות פרטיות מספרות על החיים במסווה

פאני, דליה וגליה הן חוקרות פרטיות. שלוש מתוך עשרות נשים בתחום בכל רחבי הארץ. הן רגילות להתחפש, לפשוט וללבוש זהויות, לעקוב אחר נוכלים, ולעשות לא מעט כדי לגלות את האמת. בבוקר הן יכולות להיות חופפת במספרה, ובערב לגלם "אשת חברה" על מנת להשיג מידע מפליל עבור הלקוח שלהן. "אין גבר שלא ידבר עם אישה"

תמר חוקרת פרטית
תמר חוקרת פרטית | צילום: שישי עם אילה חסון

יותר יותר נשים נכנסות לתחום החקירות הפרטיות ויש לזה סיבה פשוטה - הביקוש עולה. נדמה שכולנו בכל רגע נתון יכולים להיות תחת מעקב. זה לא רק האח הגדול, זה גם יכול להיות השכן, השותף או בן משפחה.

יום העבודה של פאני מתחיל. הבוקר היא הולכת כלקוחה לקוסמטיקאית במסגרת תפקידה כחוקרת פרטית. "הייתי פועלת ייצור, מזכירה במשרד עורכי דין, הומלסית, חופפת במשטרה. אני מתחפשת כמעט כל השנה", היא מספרת.

לכתבות נוספות בחדשות 10:

מים עכורים: איך צברה נכה חסרת כל חוב של מיליון ש"ח לתאגיד מים?

שחרור אולמרט - בפרקליטות זועמים על שי ניצן: "תקע לנו סכין בגב"

טראמפ: "הסבלנות לקוריאה הצפונית תמה, אין להם כבוד לחיי אדם"

פאני משחקת לקוחה מטופחת. המטרה: להשיג ראיות לכך שהקוסמטיקאית עובדת בניגוד למה שהיא טענה מול חברת הביטוח שלה - שהיא איבדה את כושר העבודה. הקוסמטיקאית צפויה ליפול בפח, היא לרגע לא תחשוד שהלקוחה שעושה מסאז' לפנים מקליטה את הכל.

נשים כמו פאני עושות את התפקיד עם הדימוי הגברי בעולם - חוקרות סמויות. "אין גבר שלא ידבר עם אישה. כל הבעלים הכי מסורים בעולם - עומדת מולם אישה, הם מזמרים", אומרת דליה חוקרת סמויה. "פחות חושדים בנשים. אני לא מאיימת", מוסיפה החוקרת הפרטית תמר.