התאונה בגיאורגיה: המשפחה פתחה בקמפיין מימון המונים לכיסוי ההוצאות

בעקבות חוסר בכיסוי ביטוחי, משפחת גרינפלד פתחה בקמפיין מימון המונים לכיסוי הוצאות התאונה • חנוך גרינפלד סיפר על התאונה: "ראיתי ג'יפ מתקרב וטיפסתי על הצוק בכוחות אחרונים, יצאו שלושה גיאורגים גברתנים וניסיתי להסביר להם בשתי שפות שהבן שלי שם" • הלווייתם של אחינעם ונבו תתקיים מחר ב-10:00

האם והאב שנפצעו בתאונת הדרכים בגיאורגיה
האם והאב שנפצעו בתאונת הדרכים בגיאורגיה | צילום: דף פייסבוק

אחותו של חנוך גרינפלד, אביהם של אחינעם ונבו גרינפלד שנהרגו לפני יומיים בהתהפכות הג'יפ במהלך טיול בגיאורגיה, סיפרה בחשבון הפייסבוק שלה הבוקר (חמישי) על תיאור התאונה ששמעה מחנוך.

"הלילה היה ערפילי ונסענו על 10 קמ"ש", חנוך מספר, "ברגע אחד, אני לא יודע למה, הרכב איבד שליטה והתהפכנו למורדות הצוק. כשפתחתי עיניים הייתה דממת מוות, ברגע הראשון חשבתי שאני מת ושככה זה נראה אחרי המוות. אבל אז ראיתי את אחינעם וכשהבנתי שהיא לא איתנו באמת רציתי לא להיות".

לכתבות נוספות בחדשות:

סוד החלומות: המחקר המפתיע על החלומות, שישנה את מה שחשבתם
חוזר לחיים: מסע השיקום של השוטר שנפצע בפיגוע בשער שכם

האיים האבודים: האם ישראל תלך בעקבות העולם ותבנה איים מלאכותיים?

זירת התאונה בגיאורגיה שבה נהרגו שני ילדים
זירת התאונה בגיאורגיה שבה נהרגו שני ילדים | צילום: צילום מסך

חנוך מספר כי הוא חשב שהוא הניצול היחיד מהתאונה. "שמעתי קול קטן שקורא לי 'אבא', זה היה עברי שהציל את חיי. השארתי אותו בנקודה מסוימת ופחדתי עליו. מצאתי את נעה למטה, היא שאלה איפה הילדים ואמרה שהיא לא מרגישה את הרגליים. לא סיפרתי לה על אחינעם. עברי הלך אחריי לכל מקום, טיפסתי איתו עד לנק' בה לא יכולתי לטפס איתו יותר, קשרתי אותו והשארתי אותו שם".

"ראיתי אורות של ג'יפ מתקרב וידעתי שזה הצ'אנס האחרון שלנו", מספר חנוך, "טיפסתי בכוחות אחרונים ועצרתי את הג'יפ, ירדו שלושה גיאורגים גברתנים, קשרתי חבל לוו הגרירה שלהם וניסיתי להסביר להם שאני רוצה שיעזרו לי לרדת כי הבן שלי שם. הם ואני מדברים בשתי שפות".

"הם ניסו לתפוס אותי בכוח שלא ארד אבל גלשתי למטה עם החבל", אומר חנוך, "קשרתי את עברי וצעקתי להם שימשכו אותי. הם העלו אותנו למעלה במהירות, ולמרות שהיה קור כלבים אחד מהם הוריד את החולצה והמעיל וכיסה אותי ואת עברי. הם הזמינו צוותי חילוץ שעבדו במיומנות וחילצו את כל היתר".

בתוך כך, אם המשפחה, נעה גרינפלד, עברה הלילה ניתוח מוצלח בבית החולים הדסה עין כרם ובמצבה חל שיפור קל. חנוך ובנו, עברי, צפויים להשתחרר היום מבית החולים, במקביל לנחיתת גופותיהם של אחינעם בת ה-10 ונבו בן ה-5, שהלוויתם תתקיים מחר בשעה 10:00 במצפה נטופה.

בעקבות חוסר בכיסוי ביטוחי, המשפחה פתחה בקמפיין מימון המונים. ניתן לתרום למשפחה בלחיצה כאן.