גרסת המורה מהשרון החשודה בקיום יחסים עם תלמיד: "רק נשיקה"

עדויות חדשות בפרשיית החשדות נגד המורה מהשרון, נגדה נטען כי קיימה יחסי מין עם תלמיד בכיתה י"א. המורה החשודה במעשים מביעה חרטה, אך אומרת כי לא מדובר בקשר מיני אלא בנשיקה בלבד. במשטרה ממליצים להגיש נגדה כתב אישום, וטוענים כי מדובר בקשר ארוך שנמשך כמה חודשים

המורה מהשרון החשודה בקיום יחסי מין
המורה מהשרון החשודה בקיום יחסי מין | צילום: חדשות 10 - צילום מסך

היום (רביעי) נחשפו עדויות חדשות בפרשת החשדות נגד המורה מאיזור השרון, שככל הנראה קיימה יחסי מין עם תלמיד, ונחשפה לראשונה ב"חדשות 10". המורה מודה במעשים ומביעה חרטה, אך מודיעה כי לא קיימה יחסי מין עם התלמיד. "זה התחיל בחודשים האחרונים", אמרה המורה בחקירתה, "כשביקשתי לעזור לתלמיד בלימודים".

המורה החשודה ממשיכה לתאר כיצד מעזרה הפך הקשר לבעל אופי מיני, אך אומרת כי הוא הסתיים בנשיקה בלבד. "אני יודעת כי המעשה מזעזע, ואני מצטערת על כך", אמרה.

תכתובות ווצאפ ומפגשים רבים

אולם חוקרי המשטרה לא נוטים לקבל את גרסתה של המורה. מעדויות שונות עולה כי בין התלמיד למורה היה הרבה יותר ממפגש אחד ונשיקה. בתכתובות וואצאפ שכתבה, נכתב "תבוא כבר, אני מתה שנהיה לבד".

עורך הדין של המורה טוען כי מדובר באירוע נקודתי, וכי היא משתפת פעולה באופן מלא עם חוקריה. "מעבר לאירוע המדובר לא היה שום דבר", אמר. במשטרה עם זאת, ממליצים להגיש כנגד המורה כתב אישום.