הטרור היהודי: להיט חדש בקרב נוער הגבעות מפאר את הפיגוע בדומא

בזמן שחקירת רצח שלושת בני משפחת דוואבשה בדומא נמשכת, פעילי הגבעות בימין הקיצוני, שמתוכם על פי החשד יצאו הרוצחים, מהללים בשיר חנוכה חדש את רצח המשפחה הפלסטינית ומנסים לנהל קרבות הסברה נגד השב"כ

ריהאם עלי וסעד דוואבשה שנספו בפיגוע ההצתה בדומא
ריהאם, עלי וסעד דוואבשה שנספו בפיגוע ההצתה בדומא | צילום: רויטרס

"נשרפו שם שלושה ערבים וזה עצבן את כל המתייוונים", כך נשמע הלהיט החדש של נוער הגבעות המהלל את פיגוע ההצתה בכפר דומא, ולועג למערכת הביטחון.

חקירתם של החשודים בביצוע הפיגוע נמשכת בשב"כ ובמשטרה, היום (רביעי) מאשימה אשתו של אחד מהם את גורמי החקירה בניסיון לגבות הודאות שווא. "הוא לא מעורב אבל אני חוששת שינסו לשבור אותו להודות במה שלא עשה", אמרה.

בימים האחרונים מותחים רבני יישובים בשומרון ביקורת על השב"כ, זאת לאחר מספר פעולות חקירה שהתבצעו על משפחות החשודים. "אנו מייחלים לחשיפת מבצעי הרצח בכפר דומא, ועם זאת, קוראים לראש הממשלה ולשריו לעשות סדר בניהול חקירות סרק שאין בהם שום צורך אמיתי", כתבו הרבנים.

עורך הדין איתמר בן גביר, המייצג את אחד החשודים קורא לבתי המשפט להתערב בנעשה בחקירה. "כבר ימים ארוכים שהחשודים נמצאים במרתפים של שירות הביטחון הכללי ", אומר בן גביר, "אנשים אחרים במצב כזה היו אפילו מודים ברצח ארלוזורוב. הגיע הזמן שבתי המשפט יימתחו כאן קו אדום".

שבועיים עברו מאז החלה החקירה הגלויה ונעצרו החשודים, וחוקרי השב"כ ממשיכים לנסות לחלץ הודאות מהחשודים, כשמנגד פעילי הימין מנהלים קרב הסברתי לשחרורם.

זירת פיגוע ההצתה בכפר דומא בו נהרג תינוק בן כשנה וחצי
זירת פיגוע ההצתה בכפר דומא בו נהרג תינוק בן כשנה וחצי | צילום: רויטרס