"שודד הברינקס" חושש להשתחרר מהכלא: "העבריינים יצודו אותי בשביל הכסף"

לפני 11 שנה היה אילן קופרמן-סגל נהג בשירות חברת "ברינקס", שנעלם יום אחד עם משאית מלאה מזומנים, אשר לא נמצאו מעולם. בעוד חודשיים הוא צפוי להשתחרר מהכלא בצל השוד, אותו הוא ממשיך להתעקש שלא ביצע, ומבקש באופן חריג להפוך את שחרורו לחשאי. "העבריינים יבואו אחריי", הסביר לקרובי משפחתו. המשטרה נוטה שלא להיעתר להצעה, בעיקר בשל החשד שהשודד המפורסם רוצה לשוב אל השלל ולהימלט לחו"ל

משאית ברינקס
משאית ברינקס | צילום: חדשות 10

בעוד פחות מחודשיים צפוי להשתחרר מהכלא אילן קופרמן-סגל, המכונה "שודד הברינקס". קופרמן-סגל אחראי לאחד ממעשי השוד המתוחכמים בישראל, כאשר שדד ארבעה מיליון שקלים שלא נמצאו מעולם. כעת, מתברר שגם קופרמן-סגל עצמו לא מעוניין שעבריינים המעוניינים לפגוע בו יוכלו למצוא את הכסף, ולכן גם לא שש מהאפשרות להשתחרר ממאסר.

"לא לקחתי שום דבר", אמר אילן קופרמן-סגל באוגוסט 2003, וב-11 השנים בהם הוא יושב בכלא למד להשלים עם כינוייו "שודד הברינקס". בעוד חודשיים הוא צפוי לסיים את מיצוי עונשו, לאחר אותו שוד מפורסם בו נמלט עם משאית של חברת "ברינקס" בה עבד, ובה 11 שקי מזומנים. קופרמן-סגל נתפס, אבל המשאית לא נמצאה מעולם.

"העבריינים יכולים להרוג לי אותו", אמרה קרובת משפחתו, הבוחנת כעת עם עורכת דינו את אפשרות הפיכת שחרורו לחשאי, רחוק מעיניו הבוחנות של הציבור. מעולם לא נשבר ולא הודה בפני האסירים או הסוהרים היכן החביא את הכסף. השוטרים חושדים מנגד שהטמין את השלל בבית הקברות בחיפה, ושינסה להוציא את השלל כדי להימלט מהארץ.