"כוחה של קהילה": בית משפחה נשרף כליל - התושבים תרמו בהמוניהם

שעתיים לאחר שעיריית נס ציונה ביקשה בפייסבוק לסייע למשפחה בת שמונה נפשות, שאש כילתה את כל דירתה ותכולתה, תושבי העיר הביאו את כל הציוד הנדרש. "תרומות נפלאות"

זמן צפייה: 00:49

עיריית נס ציונה פנתה אתמול (שישי) לתושבי העיר בבקשה לעזור למשפחה בת שמונה נפשות שביתה נשרף כליל, ולתרום להם ציוד – החל מביגוד, מוצרי יסוד, ציוד לבית הספר ועוד. תוך שעתיים, הייתה התגייסות מלאה והתושבים תרמו את כל הציוד הנדרש.

כאמור, אתמול פרצה שרפה ברחוב מרגולין שבעיר, וכילתה את ביתה של המשפחה קשת היום, המורכבת מהורים, צעירה בת 23, חייל בן 19, ילדות בנות 16 ו-14 וילדים בני 8 ו-4. העירייה פרסמה בפייסבוק כי אגף הרווחה מסייע למשפחה, אך יש צורך במוצרים בסיסיים שאין באפשרותם לספק למשפחה. "כל דבר קטן על מנת שהמשפחה תתאושש במהירות האפשרית", נכתב.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

75 שנה לשחרור אושוויץ: תערוכת צילומי ניצולים תיפתח בגרמניה

הישראלי שזכה 14 פעמים בלוטו חוזר לארץ: "הסתובבתי כמו פושע"

דוח: הישראלים מחכים חמישה ימים בשנה בממוצע לתחבורה ציבורית

העירייה ביקשה מוצרי יסוד, אוכל מוכן ואוכל ליוצאי אתיופיה, ציוד בית ספר וציוד בשביל חייל, שאמור לחזור ביום ראשון לצבא. כמו כן מזרנים, שמיכות ומצעים. סגנית ראש העיר, סמדר אהרוני, קראה גם היא בחשבון הפייסבוק שלה להתגייס עבור המשפחה.

מהר מאוד התחילו להגיע תושבי העיר עם ציוד רב, עד שהעירייה הודתה לציבור ועדכנה כי נאספו מספיק תרומות. "תושבים יקרים", נכתב, "תודה על ההירתמות והסיוע המהיר. אנחנו שמחים לעדכן שלפי שעה נאספו המון תרומות מכל הסוגים לעזרה ראשונית, ביגוד, מצעים ושמיכות. זו כוחה של קהילה".

43elrl
תרומות שנאספו עבור משפחה בת 8 נפשות מנס ציונה שביתה נשרף כליל | צילום: חדשות 13