הקטל בכבישים: רוכב אופנוע בן 18 נהרג, רוכב אופניים נפצע קשה

צעיר נהרג בכביש 1 סמוך למחלף הראל לאחר שנפגע מרכב. אדם בן 60, שרכב על אופניים חשמליים, נפצע באורח קשה מפגיעת משאית באור יהודה ופונה לבית החולים תל השומר

זמן צפייה: 00:24

רוכב אופנוע בן 18 נהרג אמש (שלישי) לאחר שנפגע מרכב בכביש 1 בקטע שבין מחלף הראל למחלף חמד. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הצעיר במקום.

פראמדיק מד"א צורי מאירס סיפר כי "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בתוך כך, אדם בן 60 שרכב על אופניים חשמליים, נפצע היום (רביעי) באורח קשה לאחר שנפגע ממשאית בכביש 461 בסמוך לרחוב יגאל אלון באור יהודה. מיכאל חן, חובש באיחוד הצלה אמר כי "מדובר ברוכב אופניים חשמליים שככל הנראה נפגע ממשאית. ביצענו בו פעולות החייאה בזירה וכשחזר לו הדופק הוא פונה במצב קשה לבית החולים תל השומר".

זירת תאונת האופניים
זירת תאונת האופניים | צילום: דוברות איחוד הצלה

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

שקד: זו מגפה – ובמגפה אנשים מתים

בנט החליט: תו ירוק החל מגיל 3

צעירה נפצעה קשה כשנפלה ממכונית – נבדק החשד שהושלכה ממנה

תאונת אופנוע בכביש 20 (איילון)
תאונת אופנוע בכביש 20 (איילון) | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

רוכב נוסף כבן 30 החליק אמש בכביש איילון ממחלף דב הוז למחלף יוספטל ונחבל קשות בראשו. לאחר שקיבל טיפול רפואי ראשוני בזירה על ידי פראמדיקים של מד"א, הוא פונה בהמשך לבית החולים וולפסון.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, איתמר אריאלי, סיפר: "הרוכב שכב על הכביש במרחק רב מהאופנוע בסמוך לעבודות שבוצעו במקום כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל קיבועים וחבישות ופינינו אותו במהירות להמשך טיפול בבית החולים".