תוך שעתיים: שני רוכבי אופנוע נהרגו בתאונות בצפון ובמרכז

הרוכב החליק בכביש 4 דרום סמוך לגבעת שמואל ונמצא על ידי צוות מד"א כ-15 מטרים מהכלי עליו רכב כשהוא ללא סימני חיים. מותו נקבע במקום

זמן צפייה: 00:23

תוך שעתיים: שני רוכבי אופנוע נהרגו הערב בתאונו דרכים בצפון ובמרכז הארץ. רוכב אופנע בשנות ה-30 לחייו נהרג לאחר שהחליק אם האופנוע עליו רכב בכביש 4 דרום סמוך לגבעת שמואל. חובשים ופראמדיקים של מד"א מצאו את הגבר במרחק של 15 מטרים מהאופנוע כשהוא ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום.

פראמדיק מד"א תומר גוסמן וחובש רפואת חירום במד"א שלמה לוי, סיפרו: "הרוכב שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זירת תאונת האופנוע בכביש 4
זירת תאונת האופנוע בכביש 4 | צילום: דוברות מד''א

זמן קצר לאחר מכן, רוכב אופנוע נוסף נפגע מרכב סמוך לעילוט. חובשים ופראמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של הרוכב בשנות ה-20 לחייו. בנוסף, גבר בן 28 פונה לבית החולים רמב"םב מצב בינוני עם חבלות בפלג גופו העליון.

התאונות הערב העלו את מספר ההרוגים בתאונות דרכים מתחילת השנה ל-272 בני אדם - כך עולה מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (הרלב"ד). חודש ספטמבר הסתיים אמש עם 31 הרוגים. זהו מספר ההרוגים הגבוה ביותר בחודש זה לעומת ספטמבר המקביל בארבע השנים האחרונות. מתחילת השנה, חודש אפריל היה הקטלני ביותר בכבישים - 47 הרוגים בסך הכול וגם הוא היה המדמם ביותר בהשוואה לאותו חודש בארבע השנים האחרונות.

בחלוקה לגילאים, רוב ההרוגים השנה בתאונות דרכים הינם בני 65 ומעלה, בהם אשר בסון שנהג באוטובוס בתאונה אתמול באזור חורפיש. סך הכול נהרגו מתחילת השנה 30 בני אדם שהינם בני 65 ומעלה. 27 הרוגים הם בני 64-25, שבעה הרוגים הם בני 24-15 ו-9 הרוגים בקרב בני 14-0.