פועל כבן 50 התחשמל למוות במהלך עבודות גיזום בוואדי ערה

המשטרה פתחה בחקירת תאונת עבודה בעארה במהלכה נהרג תושב הצפון עדנאן פאיז מזאריב בעת שהיה על מנוף לצורך ביצוע גיזום. צוות מגן דוד אדום שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותו

זמן צפייה: 00:19

עדנאן פאיז מזאריב, פועל כבן 50, התחשמל היום (חמישי) למוות בזמן שביצע עבודות גיזום סמוך לכפר עארה שבוואדי ערה. מבדיקה ראשונית עולה כי הגבר עלה על מנוף על מנת לבצע גיזום ונפגע מכבל חשמל שהיה בסמוך. חוקרי משרד העבודה זומנו למקום התאונה והמשטרה פתחה בחקירה.

פראמדיק מד״א עודאי בסול סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הטרקטור עם המנוף פתוח כלפי מעלה, כאשר עליו ישנו גבר מחוסר הכרה. פועלים במקום סיפרו שהוא התחשמל מקו מתח גבוה בזמן שעבד על המנוף. לאחר חילוץ ממושך ביצענו בו בדיקת רפואיות. מאחר ולא מצאנו סימני חיים, נאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

עדנאן פאיז מזאריב בן 50 שהתחשמל למוות בוואדי ערה | צילום: חדשות 13

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אדלשטיין: "יכול להיות שזה ייקח זמן או שנצטרך להדק את הסגר"

חוקרים מזהירים: ללא סגר יעיל יהיו לפחות אלף מתים בחודש הקרוב

סופית: אוקראינה לא תאפשר לחסידים בגבול בלארוס להיכנס לשטחה

אמתול דווח על תאונה דומה במרחב ירושלים, כאשר פועל התחשמל במהלך עבודתו ברחוב המרפא בעיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר בן 32 במצב קשה בהכרה עם כוויות בפלג גופו העליון, ופינו אותו לבית החולם הדסה עין כרם. חובש רפואת חירום במד"א משה בלוי סיפר: "הפצוע ישב על המדרכה. לאחר שסיפר לנו על האירוע, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל נוזלים וטיפול בכאב".