חשד לירי תועה בבת ים: בת 37 נפצעה אנוש

האישה נסעה עם בתה בת ה-4 ברכב ברחוב הנביאים בעיר. במהלך הנסיעה נתז פגע בראשה והיא פונתה במצב קריטי. ההערכה היא כי נפגעה מירי תועה. חבר המשפחה: "אנחנו בשוק, היא לא אחת שמסתבכת"

זמן צפייה: 00:21

אישה שנסעה ברכבה ברחוב הנביאים בבת ים נפצעה הערב באורח אנוש כתוצאה מירי תועה. האישה, בת 37 ,שנסעה ברכבה יחד עם בתה, פונתה על ידי אנשי מד"א לבית החולים וולפסון בעיר ובהמשך הועברה לבית החולים איכילוב ונלקחה לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי כשהיא מורדמת ומונשמת.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע שנסיבותיו נמצאות בבדיקה. שוטרי מרחב איילון מבצעים כעת סריקות אחר היורה וחוקרי מז"פ פועלים לאיסוף הממצאים בזירה. עוד עולה כי הכדור פגע בפח הדלת של המכונית וככל הנראה נתז פגע בראשה. ביתה, ילדה בת 4, נלקחה על ידי סבתה מהזירה. חבר של המשפחה אמר לחדשות 13: "אנחנו בשוק, היא התחתנה לפני כמה חודשים. היא לא אחת שמסתבכת, לא מבינים מה היה שם".

חובשי מד"א חגי נתני ויוסף ששון סיפרו: "הפצועה ישבה בתוך הרכב כשהיא בהכרה וסובלת מפציעה מדממת. מיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל הרגעה, עצירת דימומים וחבישה. העברנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים וולפסון. ילדה בת 4 שהייתה במושב האחורי הייתה נסערת מאוד. וידאנו שהיא לא נפגעה ולא נזקקת לטיפול רפואי והעברנו אותה לאמבולנס עד שבת משפחה הגיע למקום ולקחה אותה".

כזכור, בשנת 2008 נורתה למוות מרגריטה לאוטין, אישה בת 31 מיהוד, על ידי רוכב קטנוע באזור הטיילת בבת ים. האישה בילתה בחוף הים יחד עם בעלה ושני ילדיה, ונרצחה במהלך ניסיון חיסול כושל של עבריין.