מש"קית הנפגעים עזרה למשפחות ונהרגה בתאונה: "חיה בלבבות של אנשים"

טל היימן בת ה-21 נהרגה בתאונת דרכים לאחר שצעיר סטה לפי החשד למסלול שלה ופגע בה תוך שהוא נוהג בשכרות. אמה דנית סיפרה על בתה ששירתה כמש"קית במערך הנפגעים של צה"ל: "לא יכול להיות שנהגים ישאירו משפחות ככה"

זמן צפייה: 01:19

גם היום (שלישי) נמשכת חקירת התאונה, שבה נהרגה טל היימן, חיילת צה"ל בת 21, שנפטרה ביום ראשון האחרון לאחר תאונה קטלנית שהייתה מעורבת בה ביום שישי בלילה. לפי החשד, נהג צעיר בן 21 נסע תחת השפעת אלכוהול, סטה לנתיב שבו נסעה היימן ופגע בה חזיתית.

דנית יוגב היימן, אמה של טל, סיפרה כי המשטרה שלחה בדיקת דם של הנהג כדי לבדוק אם הוא היה תחת השפעת אלכוהול. "לא יכול להיות שנהגים ישאירו משפחות ככה", אמרה האם לאתר חדשות 13. "ביום שישי בלילה הבנתי מה זה המקום השחור הזה שבו הורים נמצאים. טל הייתה כל כך גאה במה שהיא עשתה, עם העזרה למשפחות השכול. עכשיו אנחנו משפחה כזו".

טל היימן קצינת נפגעים צה''ל נהרגה תאונת דרכים נהיגה בשכרות
הקצינה טל היימן שנהרגה בתאונה | צילום: בהסכמת המשפחה

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2205311716' autoplay='0' credit='' desc='אמה של טל היימן ז"ל מספרת עליה' poster='' kid='1_1n9b9pe5' duration='']

האם סיפרה עוד כי "טל אמרה לי שהיא הולכת לקחת את חברה שלה שהייתה חיילת בודדה. טל נוסעת לאט ובזהירות. ב-11 בלילה התקשרו לבוא לבית החולים. הנהג השני סטה למסלול שלה ופגע בה. היא הייתה הדבר הכי טהור וחיה בלבבות של אנשים".

"הנעליים של הצבא שלה מחכות פה בכניסה", המשיכה האם. "נכנסתי לחדר שלה וראיתי רשימת חלומות שהיא כתבה להקים בית עבור ילדים שאין להם, לאמץ ילד ולדאוג לחברים שלה".

התאונה אירעה בין שני כלי רכב סמוך לכיכר הכניסה לבית קמה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים סורוקה ארבעה פצועים, בהם היימן שנפצעה אנושות ונפטרה בבית החולים. שלושה בני אדם נוספים נפצעו בינוני וקל.