אלמנתו של נרצח הפיגוע שהסיע את המחבלים: "חוסו עלינו, כמה רוע"

לאחר שנודע מחקירת המשטרה כי אורן בן יפתח, שנרצח בפיגוע הגרזנים באלעד, הסיע את שני המחבלים טרם יצאו למסע הטבח - קראה אלמנתו נופר לציבור שלא למהר להאשימו: "כמה רוע יכול להיות כשהאצבע קלה על המקלדת". מטעם המשפחה נמסר: "מזועזעים מהשיח ברשתות החברתיות, אורן עבד כנהג הסעות ישר ותמים. הוא התבקש להסיע פועלים לשיפוץ בית כנסת ולא ידע שזו נסיעת המוות שלו"

זמן צפייה: 01:28

יממה לאחר שהובא למנוחות אורן בן יפתח, אחד מנרצחי הפיגוע באלעד שלגביו הודיעה המשטרה כי מהחקירה עלה כי הוא הסיע את שני המחבלים טרם יצאו לטבח בעיר, אמש (שבת) ביקשה אלמנתו, נופר בן יפתח, שלא למהר ולהאשים את בעלה המנוח: "תחוסו עלינו בשעה הקשה שלנו. כמה רוע יכול להיות כשהאצבע קלה על המקלדת. תנו לנו להתאבל מבלי לעסוק בהתגוננות מפני התקפות מרושעות".

Whatsapp Image 2022 05 06 At 1
זירת הפיגוע באלעד | צילום: רויטרס

מטעם משפחת בן יפתח נמסר בתגובה: "אנחנו מזועזעים מהשיח ברשתות החברתיות ובתקשורת בניסיון המתועב לקשור את בננו האהוב אורן הי"ד לפיגוע הנפשע, שהוא בעצמו קורבן שלו. אורן עבד כנהג הסעות ישר ותמים לפרנסתו. כמו שנהג מונית לא בודק מי עולה לו למונית - ככה לא נדרש ממנו לבדוק אישורי עבודה או שהייה. זאת בניגוד לקבלן שמעסיק פועלים".

במשפחה אמרו עוד כי "אורן הסיע רב לשיעור תורה ועל כך אין מחלוקת. על-פי הנאמר בתקשורת, ייתכן שבסיום הנסיעה הזו התבקש להסיע פועלים לשיפוץ בית כנסת וכך עשה רק מבלי לדעת כמובן שזו נסיעת המוות שלו. לפי הידוע לנו, אורן נאבק כמו גיבור במרצחים המנוולים שתקפו אותו עם הגיעו לבית הכנסת בגרזן וסכין וטבחו בו כמו בתקופות הכי אפלות בגולה של טבח יהודים.

הפוסט שהעלתה אלמנתו של אורן בן יפתח
הפוסט שהעלתה אלמנתו של אורן בן יפתח | צילום: דרך פייסבוק

"המשפחה כעת מתמקדת באבל הקשה שהוא מכה נוספת בסדרה של אסונות שפקדו את המשפחה בשנים האחרונות. כל מחשבותינו הם לסייע לאלמנה ול-6 הילדים להתמודד עם השבר הנורא. כולנו תקווה שהמחבלים הארורים ייתפסו ויוצאו להורג בדיוק באופן שבו הם סיימו את חייו של אורן".

כזכור, בצאת יום העצמאות, שלושה בני אדם אחד נרצחו בפיגוע הטרגי באלעד, שלושה בני אדם נוספים נפצעו באורח קשה ואדם נוסף נפצע קל בפיגוע משולב ובמספר זירות באלעד, שהחל בכיכר אבן גבירול שבעיר והמשיך לאמפי פארק הסמוך.