"קבוצות חוששות להגיע": המאבק של שחקניות נבחרת אשכול בכדורעף

אחרי רצף הודעות של קבוצות שלא היו מוכנות לשחק מולן באולם הביתי בעוטף בגלל המצב הביטחוני, מבקשות הנערות להעביר מסר ברור - עוטף עזה הוא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל

זמן צפייה: 02:38

שחקניות נבחרת הכדורעף של המועצה האזורית אשכול חוו יותר מעשרה סבבי הסלמה בשנה שעברה. למרות זאת, בסיום העונה הן זכו באליפות ליגת העל. גם את השנה הנוכחית הן פתחו בצורה טובה, אלא שכפי שנחשף בחדשות 13, הן גילו שהקבוצות היריבות לא מעוניינות להגיע לשחק נגדן במגרש הביתי שבאשכול, בגלל המצב הביטחוני.

"קבוצות חוששות להגיע לכאן. ההורים לא רוצים לבוא, לא רוצים לשלוח את הבנות שלהם", אמרה מעיין רוגינסקי, שחקנית נבחרת הכדורעף של מועצת אשכול. "התבטלו כבר הרבה משחקים מתחילת השנה. היו כמה משחקים שבמקום שיתבטלו אמרנו: 'טוב, נבוא אליכן".

שחקניות נבחרת הכדורעף של אשכול
שחקניות נבחרת הכדורעף של אשכול | צילום: חדשות 13

עומר עציון, המאמן של הבנות, לא מצליח להבין איך בזמן שהנערות של קבוצתו נסעו בלי לחשוב פעמיים למשחק בהתנחלות עפרה, שמעבר לקו הירוק, קבוצות לא מוכנות לשחק אצלן באשכול, בתוך שטח ישראל.

נבחרת הבנות של מכבי אשדוד, שנחשפה לסיפור בחדשות 13, הגיעה לשחק באולם הבית שבאשכול כדי להעביר מסר ברור - עוטף עזה הוא חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל ואין שום סיבה שלא להגיע לשם, בטח בתקופות של שגרה.

בתקופה האחרונה, מעוניינת נבחרת כדורעף הבנות של המועצה האזורית אשכול לצאת גם לטורנירים בחו"ל, וכעת היא מחפשת ספונסר שיעזור לה לממן את ההוצאות הכרוכות בכך.