במהלך חגיגות יום הולדת לרה"מ: פעילי ימין תקפו אנשי תקשורת

הרשת סוערת בעקבות תקריות אלימות שהתרחשו כאשר מאות בני אדם חגגו לנתניהו בפארק הירקון. צלם "הצינור" הוכה בבטנו, והעיתונאית רחלי רוטנר טענה כי הפעיל הפוליטי "הצל" נהג בה באלימות

זמן צפייה: 04:20

כמה תקריות אלימות התרחשו אמש (שלישי) כאשר מאות פעילי ימין הגיעו לחגוג יום הולדת 70 לראש הממשלה בנימין נתניהו בפארק הירקון. המהומה החלה כאשר הגיעו למקום שני פעילי שמאל ולטענת פעיל הימין, יואב אליאסי - "הצל", הם התגרו בו. לאחר מכן, צלם תוכנית "הצינור" טל מנור ניסה לצלם את המתרחש, הותקף והוכה בבטנו.

אשת התקשורת והקומיקאית רחלי רוטנר ניסתה אף היא לצלם את המתרחש ולטענתה הותקפה באלימות על ידי "הצל". בצילומים ששודרו בתוכנית "הצינור" ניתן לראות את העימות בין רוטנר לפעיל הימין שניסה בכוח לגרום לה להפסיק לצלם. כמו כן, ניתן לראות כיצד פעיל הימין רם כרמי בוזגלו, שאף הוא נכח באירוע, מושך את ידה של רוטנר, הנמצאת בהיריון מתקדם, שלאחר העימותים מצאה את עצמה מועדת על הרצפה בפארק. האירוע עורר סערה ברשת וקרב גרסאות בין המשתתפים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בעלי צימרים מתלוננים: "אורחים מגיעים לחדר זוגי עם כל המשפחה"

חודשיים אחרי הפיגוע: משפחתה של רנה שנרב חזרה למקום שבו נרצחה

צוות ההגנה של העבריין אסי אבוטבול: "העד נגדו היה חשוד ברצח"

עימות בין אשת התקשורת רחלי רוטנר לפעיל הימין ''הצל''
עימות בין אשת התקשורת רחלי רוטנר לפעיל הימין ''הצל'' | צילום: טל מנור, ''הצינור''

מפעיל הימין רם כרמי בוזגלו נמסר בתגובה: "חצצתי בינה לבין הקהל. לקחתי משם כדי להרחיק אותה ולפתע התעקשה לחזור להמולה תוך כדי שהיא מצלמת בנייד. אמרתי לה: 'נו, בואי כבר' והיא הלכה לאחור ולפתע מעדה ונפלה. ברור שלא הייתה לי כוונה להפיל אותה. עזרתי לה לקום והרחקנו את האנשים שהתקהלו סביבה. זו האמת וכל האמת. רבים מהנוכחים אישרו שיהיו מוכנים להעיד ולאשר".

מפעיל הימין "הצל" נמסר בתגובה: "הכתבה רחלי רוטנר הגיעה לאירוע בשביל לעשות פרובוקציה. הסתרתי לה את המצלמה עם היד (לא נגעתי בה) וביקשתי ממנה למחוק את הסרטון".