תיעוד: הנהג התבלבל - רכב השגרירות הזרה התנגש בקיר מכון שטיפה

רכב של שגרירות גאנה בישראל שהנהג שלו לחץ על דוושת הגז במקום הבלם - התנגש בקיר במכון שטיפת רכב ברמת גן. למרבה המזל זה נגמר בלי נפגעים. "לחצתי על הבלמים והמכונית נסעה במהירות"

זמן צפייה: 01:29

בתיעוד ממצלמות האבטחה של "וואש אנד מור", מתחם שטיפת הרכבים הפופולרי ברמת גן, ניתן לראות את נהג רכב שגרירות גאנה מתבלבל כנראה ומשאיר את מוט ההילוכים במצב "דרייב" במקום ב"רוורס". הרכב נסע בעוצמה רבה והתנגש בקיר בטון. "לחצתי על הבלמים והמכונית נסעה במהירות. לחצתי על הבלמים, אבל למרות זאת המכונית נסעה. במשך כל חיי לא קרה לי דבר כזה", אמר הנהג.

שני אנשים צריכים לברך היום "הגומל", זה שיושב מקדימה וזה שהיה מאחורי הקיר שבנס לא נפגע. לדברי ג'קי, מנהל המתחם, "שנייה לפני ההתנגשות עבר בן אדם עם בלוני גז מאחורי הקיר. איך שהוא עבר, זה קרה. פשוט נס מאלוהים שלא קרה פה יותר נזק מאשר לאוטו וקיר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גורמים במערכת הבריאות: אדלשטיין איבד אמון בפרופ' סדצקי

הושג מתווה להצלת אל על: חברת התעופה תולאם

הכדורגלנים החשודים בפרשת המין: דור מיכה ועומר אצילי

התנגש בקיר במכון שטיפת מכוניות
התנגש בקיר במכון שטיפת מכוניות | צילום: חדשות 13

ג'קי, דמות מוכרת בעיר, ראה הרבה אירועים משונים אצלו במשך השנים אבל תאונה עצמית כזו שהייתה יכולה גם להסתיים עם נפגעים רבים זה כבר עניין של הרבה מאוד מזל. "בירכתי הגומל שלא קרה כלום לאחד מהקליינטים שלנו ולאחד מאנשי הצוות", סיפר. הנהג בסך הכול רצה לנקות את הרכב ביסודיות, אולי גם להפיץ ריח נעים בתוכו, במקום זאת הוא חזר לשגרירות במונית.