החופש נגמר: התנועה בכבישים חוזרת לשגרה - ואיתה העומסים • תחזית הפקקים

עם סיומם של ימי חול המועד, הפקקים בדרך לאתרי התיירות בצפון ובדרום יתחלפו בעומסים הרגילים בכבישים המרכזיים. עובדי נתיבי ישראל יחלו הלילה בחסימות לסירוגין לטובת עבודות בכביש 4 צפונה, ממחלף גנות ועד מחלף אלוף שדה, וגם בדרך חזרה מירושלים על כביש 431 תחסם התנועה באזור מחלף ענבה - מומלץ לנסוע בדרכים חלופיות

זמן צפייה: 01:15

עם סיומם של ימי חול המועד, מרבית תושבי ישראל חזרו היום (ראשון) לשגרה, שאמנם מביאה עימה לא מעט פקקי תנועה, אך אפשר להיפרד מאחד השבועות העמוסים ביותר שנצפו בכבישים, כאשר לפי מדד התחבורה של פנגו - בשבוע האחרון חלה עליה של כמעט שלושים אחוזים בצריכת הדלק בישראל.

כמו כן, בשבוע שעבר הורגשה ירידה דרמטית בנסיעה בתחבורה ציבורית, מה שיכול להסביר את הכפלת תנועת הרכבים שחנו בנמל התעופה בן גוריון - בדרך לטיסה. הפקקים בלילה חוזרים, כשכבר היום אנשי נתיבי ישראל יתחילו לעבוד ממחלף גנות ועד אלוף שדה שבכביש 4 צפונה, והכבישים ייחסמו לסירוגין.

גם בדרך חזרה מירושלים על כביש 431 תחסם התנועה באזור מחלף ענבה, לכן מומלץ לנסוע בדרכים חלופיות. את העבודות נרגיש גם במחלף גלילות שעל כביש החוף צפונה, כשאלה יימשכו עד השעה חמש לפנות בוקר.

Gxedmf
לדיווחי הפקק היומי