מהירות הנסיעה הממוצעת ירדה בכ-30%, מחר: הפגנה בגשר המיתרים • תחזית הפקקים

בכבישי הארץ מורגשת החזרה לשגרה, והמהירות בדרך איילון ירדה בימים האחרונים ל-35 קמ"ש, לעומת 70 קמ"ש לפני שבועיים. מחר בערב צפויה בירושלים הפגנת מחאה על סגירת התיק נגד השוטרים שדרסו למוות את אהוביה סנדק - מה שעלול לחסום את הכניסה לעיר ולגרום לעומסים בצירים הסמוכים

זמן צפייה: 02:14

תחזית הפקקים: החזרה ההדרגתית לשגרה הורגשה היום (רביעי) עם עומס באיילון דרום בשעות אחר הצהריים. מהירות הנסיעה הממוצעת ירדה בכ-30%, כשעד לפני כשבועיים המהירות באיילון עמדה על 70 קמ"ש - ובימים האחרונים ירדה ל-35 קמ"ש.

בתוך כך, מחר ב-20:30 צפויה הפגנה בגשר המיתרים בירושלים, כמחאה על סגירת התיק נגד השוטרים שדרסו למוות את אהוביה סנדק, יחד עם לא מעט עומסים באזור. הכניסה לעיר עלולה להיחסם, וחלופה מומלצת הינה מנהרת הארזים.

עבודות בלילה יתקיימו בכביש 4 בצומת רגבה לשני הכיוונים, עם חסימות לסירוגין בשעות 22:00 עד 5:00. בכביש 2, סמוך למחלף קיסריה לדרום, יהיו חסימות נתיבים לסירוגין באותן השעות. בכביש 3 סמוך למבוא חורון יתקיימו חסימות לסירוגין לשני הכיוונים גם כן.

בכביש 4 ממחלף הדרים לדרום תהיה חסימה של נתיב ימין, לצד מחלף מורשה שייחסם מתחת לגשר לדרום לסירוגין, וגם בין צומת רעננה למחלף מורשה לשני הכיוונים ובמחלף בר אילן לדרום יהיו חסימות לסירוגין של רמפות. גם סמוך למחלף חולות לצפון תבוצע חסימת נתיב ימין ושמאל לדרום ולצפון.

במחלף יבנה לצפון החל מהשעה 00:00 ועד 5:00 תהיה חסימה הרמטית בכביש 4 צפון – התנועה תופנה לרחוב הסנהדרין ביבנה ולכביש 42. בכביש 4 סמוך למחלף אשדוד לצפון יהיו חסימות לסירוגין בשעות 22:00 עד 00:00.

בכביש 40 סמוך לצומת פלוגות לדרום היה חסימה לסירוגין באותן השעות, וכך גם בכביש 6 בין מחלף קריית גת-מאחז לצפון תבוצע חסימת נתיב ימין, ובכביש 40 סמוך למחלף חטיבת הנגב לדרום תבוצע חסימת נתיב ימין.

בכביש 1 במחלף שפירים למזרח תהיה חסימת נתיבים לסירוגין, כמו גם במחלף לוד למזרח ובמחלף נתב"ג למערב. בכביש 4 בצומת עקרון יהיו חסימות לסירוגין וכן בין צומת ברנר לצומת רמלה דרום, לשני הכיוונים. בכביש 42 סמוך למעון צופיה יהיו חסינות לסירוגין לשני הכיוונים.

באשר לעדכוני תחבורה ציבורית, לפי נתוני השימוש בישומון רב פס של חברת הופ-און, התחבורה הציבורית מתחילה לחזור בהדרגה לשגרה. אחרי שבשיא גל האומיקרון השימוש באוטובוסים וברכבות ירד בכ-20%, השבוע כבר נרשמה עליה של כ-7% בשימוש בתחבורה הציבורית.

גם אתם יכולים לקחת חלק: שלחו לנו סרטון של 30 שניות (לאורך) כשהטלפון על הסטנד ברכב וספרו לנו באיזה כביש עמדתם בפקק, כמה זמן, לאן אתם מאחרים ועל התחושות המתסכלות. את הסרטונים ניתן לשלוח בוואטסאפ: 050-4998014 ותייגו #הפקקהיומי

Gxedmf
לדיווחי הפקק היומי