חסימות הרמטיות באיילון צפון, וממחר - פקקים בצפון על כביש 4 • תחזית הפקקים

הלילה צפויות עבודות רבות בכבישים ברחבי הארץ, כשבחצות תבוצע חסימה הרמטית ממחלף השלום וביציאה לארלוזורוב על איילון צפון. בנוסף, בשבוע האחרון הרגשנו את העומסים בכבישים בכל שעות היממה - לפי נתוני הסקר החברתי של למ"ס, כ-60% מהעובדים בישראל עדיין מגיעים לעבודה ברכב פרטי

זמן צפייה: 01:37

תחזית פקקים: בשבוע האחרון כולנו הרגשנו את העומסים שנערמים בכבישים בכל שעות היממה, אבל השעות הקשות ביותר הן בבוקר – כשאנחנו, יחד עם כל המדינה, נמצאים בדרך לעבודה. לפי נתוני הסקר החברתי מטעם הלמ"ס, כ-60% מהעובדים בישראל מועסקים מחוץ לעיר מגוריהם, ו-60% מגיעים לעבודה ברכב פרטי - ובדרך כלל גם נוסעים לבדם ברכב.

לפי הסקר, 20% מהנוסעים בארץ משתמשים בתחבורה ציבורית – כלומר רכבות או אוטובוסים, ורק 10% מגיעים בהסעה מאורגנת מטעם העבודה. 10% נוספים משתמשים בחלופה אחרת, כמו הליכה או אופניים.

לצד אלה, הלילה צפויות לנו עבודות רבות בכבישים ברחבי הארץ. בשעות 22:00-05:00 בצומת רגבה על כביש 4 תבוצע חסימת נתיב לסירוגין לשני הכיוונים. בכביש 2 סמוך לצומת פל-ים תבוצע חסימת נתיב ימין, וסמוך למחלף ינאי יבוצעו חסימות לשני הכיוונים לסירוגין. בכביש 4 בין צומת בנימינה לזיכרון יעקב יבוצעו חסימות לסירוגין לשני הכיוונים. בכביש 1 סמוך למחלף בן גוריון למערב תבוצע חסימת נתיב ימין בלבד.

עבודות נוספות צפויות בכבישים נוספים ובמקטעים נוספים על כבישים אלה. בחצות תבוצע חסימה הרמטית ממחלף השלום לאיילון צפון, ביציאה למחלף ארלוזורוב, ביציאה למחלף ההלכה ובמחלף ההלכה. כמו כן, בחצות תבוצע חסימה הרמטית של רמפת היציאה למחלף רוקח מאיילון דרום וברמפת היציאה למחלף ההלכה. מחר צפויים פקקים בכביש 4 באזור הצפון, סמוך לקיבוץ עברון, בשעות 9:00-15:00 בשל עבודות שיימשכו עד סוף השבוע.

גם אתם יכולים לקחת חלק: שלחו לנו סרטון של 30 שניות (לאורך) כשהטלפון על הסטנד ברכב וספרו לנו באיזה כביש עמדתם בפקק, כמה זמן, לאן אתם מאחרים ועל התחושות המתסכלות. את הסרטונים ניתן לשלוח בוואטסאפ: 050-4998014 ותייגו #הפקקהיומי

Gxedmf
לדיווחי הפקק היומי