משחק הכדורגל שיביא לעומסים בצפון, ומהו הצומת הצפוף בארץ? • תחזית הפקקים

על פי נתוני האפליקצייה של ווייז, החיבור בין הרחובות ז'בוטינסקי וארלוזורוב ברמת גן, הוא מן הפקוקים ביותר בכל בוקר בישראל. הלילה יבוצעו עבודות רבות בכביש 4, ומחר יתקיים משחק בקרית שמונה שיביא אלפי אוהדים - מומלץ להגיע בתחב"צ

זמן צפייה: 01:57

תחזית פקקים: מנתוני התחבורה היום (ראשון) עולה כי בכל בוקר אחד הצמתים הפקוקים ביותר בארץ, על פי אפליקציית ווייז, הוא חיבור הרחובות בין ז'בוטינסקי וארלוזורוב ברמת גן, סמוך לבורסה.

עם זאת, בכל הנוגע לנתיבי התחבורה הציבורית, לא מעט מסלולים הוסבו לשם כך בשנה האחרונה - על חשבון הנתיבים לרכב הפרטי. הרעיון היה לקצר את זמני ההגעה ולעודד נסיעה בתחבורה ציבורית, כי בזמן שבנתיב של רכב פרטי עוברים בשעה עד 1,600 נוסעים בממוצע, בנתיב התחבורה הציבורית יכולים לעבור בשעה כ-40 אוטובוסים, כלומר כ-2,800 נוסעים – כלומר כמעט כפול.

מבחינת עבודות בכבישים בלילה הקרוב, בכביש 4 יבוצעו עבודות בין השעות 22:00 ועד 5:00 לפנות בוקר, בכניסה לעברון מדרום - שם ייחסם נתיב לסירוגין. כמו כן בצומת רגבה תחסם לפרקים התנועה לשני הכיוונים וגם מקטעים נוספים בכביש, כמו מחלף מסובים לצפון ומחלף מורשה, מתחת לגשר.

בכביש 2, סמוך למחלף קיסריה לצפון, תבוצע חסימת נתיב לסירוגין. גם במחלף אולגה לצפון תבוצע חסימת נתיב ימין. בכביש 5 ייחסם נתיב ימין מצומת כפר קאסם למערב. בכביש 1 ייחסם נתיב ימין סמוך לכניסה לאחיעזר למערב. בכביש 443 ייחסם נתיב בצומת גינתון עד הכניסה לבן שמן למזרח. בכביש 3 ייחסם נתיב לסירוגין סמוך לצומת טוביה לשני הכיוונים. בכביש 40 ייחסם נתיב בצומת להבים לשני הכיוונים, וסמוך לאחוזם לשני הכיוונים ייחסם נתיב ימין.

מחר בשעות 09:00-15:00 יבוצעו עבודות בכביש 79 ממחלף יפתחאל החדש לכיוון מערב. באותן השעות בכביש 65 יבוצעו עבודות מכפר תבור ועד צומת גולני. בשעה 20:00 יתקיים משחק כדורגל עירוני בין קרית שמונה למכבי חיפה באצטדיון קרית שמונה, שאליו אמורים להגיע אלפי אוהדים. דרכי הגישה המוגבלות לאצטדיון יחד עם המחסור במקומות חנייה, עשויים ליצור עומסים כבדים – על כן מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית.

גם אתם יכולים לקחת חלק: שלחו לנו סרטון של 30 שניות (לאורך) כשהטלפון על הסטנד ברכב וספרו לנו באיזה כביש עמדתם בפקק, כמה זמן, לאן אתם מאחרים ועל התחושות המתסכלות. את הסרטונים ניתן לשלוח בוואטסאפ: 050-4998014 ותייגו #הפקקהיומי

Gxedmf
לדיווחי הפקק היומי