לצד דעיכת הגל החמישי: עלייה בשימוש בכבישי אגרה ותחב"צ • תחזית הפקקים

מדד התחבורה של פנגו הראה על עלייה של 14% בנסיעה בתחבורה ציבורית, בכבישי אגרה ובשימוש בחניונים, לעומת השבוע שעבר. הרכבות בקו ירושלים-הרצליה יחזרו לפעילות של שתי נסיעות בשעה

זמן צפייה: 01:58

תחזית פקקים: אחרי סוף שבוע חורפי, שבו אתר החרמון נשאר סגור וריק – היום (ראשון) הוא נפתח למבקרים, מה שיצר לא מעט עומסים בכבישים שבצפון. דורין בטיטו דיווחה כי טיפסה על כביש 98 בדרך לסקי במשך קרוב לשעה וחצי.

בלילה הקרוב צפויות לא מעט עבודות בכבישים. בכביש 2, סמוך לקיסריה לדרום, תתבצע חסימת נתיב אחד לסירוגין. בכביש 4 במחלף הדרים לצפון, תבוצע חסימת הנתיב הימני.

בגשר אם המושבות לדרום, תבוצע חסימת נתיב לסירוגין - וגם במחלף מורשה, מתחת לגשר לדרום – יהיו חסימות נתיבים לפרקים. סמוך למחלף יבנה לצפון, יבוצעו חסימות גם כן.

בכביש 1, בכניסה למעלה אדומים עד צומת נביא מוסא, תהיה חסימת נתיב לסירוגין לשני הכיוונים. בכביש 6 בסמוך לחורבת פורה לדרום, תבוצע חסימת נתיב שמאל - ובנתיבי איילון בשעות 22:00 עד 05:00, יבוצעו גם כן סגירות של חלק מהנתיבים, לסירוגין.

החל ממחר תשוב לסדרה תדירות הרכבות בקו ירושלים (יצחק נבון) להרצליה, באמצעות שתי רכבות שיפעלו מידי שעה לכל כיוון, לאורך כל שעות הפעילות.

העומסים נמשכים

לפי מדד התחבורה של פנגו לעומת השבוע שעבר, נסענו יותר בכבישי אגרה וגם בתחבורה הציבורית, הפעלנו יותר חניות בכחול לבן ובחניונים – והוצאנו יותר כסף על תדלוק - עם עלייה של 14 אחוזים בשירותים לעומת לפני שבועיים, בשיאו של הגל החמישי. הצפי הוא שבשבוע הקרוב הנתונים והשימוש בשירותים הללו, רק יעלו.

גם אתם יכולים לקחת חלק: שלחו לנו סרטון של 30 שניות (לאורך) כשהטלפון על הסטנד ברכב וספרו לנו באיזה כביש עמדתם בפקק, כמה זמן, לאן אתם מאחרים ועל התחושות המתסכלות. את הסרטונים ניתן לשלוח בוואטסאפ: 050-4998014 ותייגו #הפקקהיומי

Gxedmf
לדיווחי הפקק היומי