הצטברות קרח על הכבישים ועבודות במהלך הלילה • תחזית הפקקים

על אף שלא צפויה סגירת צירים בעקבות מזג האוויר, הנסיעה תהיה מסוכנת בכביש 25 לכיוון דימונה ובכביש 31 לכיוון ערד, בעקבות הצטברות משקעים. במקביל, בכביש 60 סמוך לצומת גוש עציון תחסם התנועה לאורך כל הלילה

תחזית פקקים הפקקים חן זנדר

סגירת צירים לא צפויה הלילה (שלישי) אבל הצטברות קרח על כביש דווקא כן והיא עלולה להביא להחלקה של רכבים ולתאונות דרכים קשות ולכן כדאי לדעת, כי במצב כזה הפעולה הראשונה שנדרשת היא להוריד את הרגל מהגז ולאחר מכן לבלום בהדרגה – ולא באינסטינקט ללחוץ על דוושת הבלם בחוזקה.

כמובן כדאי להגדיל את מרווח הביטחון מהרכב מכונית שלפניכם אם המכונית שלכם מחליקה על הכביש הקפוא, סובבו את ההגה לכיוון ההחלקה - זה יכול לעזור לכם להפנות את הרכב למסלול הנכון.

היום בלילה צפויה קרה באזור הדרום – כביש 25 לכיוון דימונה וכביש 31 לכיוון ערד, כבישים שעליהם צפוי להצטבר קרח ועלולים להיות מסוכנים במיוחד.

כמו כן הלילה צפויות עבודות בכביש בין השעות 05:00-22:00, עם חסימות נתיב לסירוגין בכביש 4 צומת רגבה לצפון, במחלף הדרים לשני הכיוונים, ובמחלף אשדוד לדרום שם תהיה חסימה הרמטית של הרמפה מדרום למזרח.

עוד יבוצעו עבודות עם חסימות לסירוגין בכביש 1 מחלף בן גוריון-שפירים למערב, כביש 40 צומת רמלה דרום עד צומת ברנר לשני הכיוונים, בכביש 20 סגירת נתיבים לסרוגין מגשר הגנה עד גשר קיבוץ גלויות. בכביש 6 מחלף שורק-קרית לדרום תהיה חסימה של צד ימין ובכביש 60 סמוך לצומת גוש עציון תחסם התנועה לאורך כל בלילה.

גם אתם יכולים לקחת חלק: שלחו לנו סרטון של 30 שניות (לאורך) כשהטלפון על הסטנד ברכב וספרו לנו באיזה כביש עמדתם בפקק, כמה זמן, לאן אתם מאחרים ועל התחושות המתסכלות. את הסרטונים ניתן לשלוח בוואטסאפ: 050-4998014 ותייגו #הפקקהיומי

Gxedmf
לדיווחי הפקק היומי