נתוני ווייז לא מעודדים: העומס בכבישים ממשיך לגדול • תחזית הפקקים

לאחר שבגל החמישי נרשמה ירידה בכמות הנסיעות בכבישי הארץ, בשבועות האחרונים העלייה ניכרת ומגיעה, לדוגמה, עד 31% יותר בחודש האחרון בראשון לציון • במהלך הלילה ייחסמו לסירוגין כבישים והחל מהערב צפויות חסימות ועומסים באיזור מירון

זמן צפייה: 01:23

במהלך הגל החמישי של הקורונה נרשמה ירידה משמעותית בכמות הרכבים על הכביש ומאז חלה עלייה בחזרה. עם זאת, בנתונים שפרסמה היום (רביעי) חברת ווייז ניתן לראות כי העלייה בכמות הרכבים על הכביש עדיין בעיצומה ושיא העומסים עוד לפנינו.

הזינוק הגדול ביותר התרחש בראשון לציון - 31%. אחריה ניצבות ירושלים עם עלייה של 21% ובאר שבע - 18%. עליות מתונות יותר במספר הנסיעות בחודש האחרון נרשמו בתל אביב, פתח תקווה וחיפה, שם הייתה עלייה של 14-12 אחוזים.

הלילה צפויות עבודות בכביש החל מהשעה 22:00 בכבישים 4,40 ו-6 לסירוגין. כביש 40 בדרום, בין צומת גורל לצומת הנוקדים, ייחסם לשני הכיוונים. בנוסף, היום החלה הילולת משה רבנו בהר מירון שתימשך גם מחר, יותר מ-15 אלף מבקרים אמורים להגיע לקבר הרשב"י ולכן צפויים עומסים סמוך ליישוב מרון שנסגר לכניסת כלי רכב עד מחר בערב.

גם אתם יכולים לקחת חלק: שלחו לנו סרטון של 30 שניות (לאורך) כשהטלפון על הסטנד ברכב וספרו לנו באיזה כביש עמדתם בפקק, כמה זמן, לאן אתם מאחרים ועל התחושות המתסכלות. את הסרטונים ניתן לשלוח בוואטסאפ: 050-4998014 ותייגו #הפקקהיומי

Gxedmf
לדיווחי הפקק היומי