שביתה בתחבורה הציבורית ושינויים בתנועת הרכבות • תחזית הפקקים

החל מהלילה הקרוב ולמשך עשרה ימים ייחסמו לסירוגין הנתיבים במחלף אלוף שדה בעקבות הקמת הקו הסגול של הרכבת הקלה. תחנת הוד השרון סוקולוב ורעננה נותרות סגורות עקב עבודות ומהשבוע הבא תיחסם גם תחנת כפר סבא

זמן צפייה: 01:35

באישור בית הדין לעבודה מחר (רביעי) איגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים ישבית בין השעות 12:00-10:00 את קווי האוטובוסים בחברות סופרבוס, דן בדרום, ואלקטרה אפיקים תחבורה. בין הערים שיושבתו: עפולה, טבריה, יקנעם, בית שאן, אשקלון, שדרות ואופקים וכן קווים מרכזיים בירושלים וקווי המטרונית בחיפה וקווים בינעירוניים לבאר שבע וירושלים.

הפקקים חזרו כמעט במלוא העוצמה ואותם מרגישים המזדחלים בכביש, לדוגמה, נתיבי איילון שם המהירות הממוצעת בשבוע האחרון ירדה לכ-25 קמ"ש. לפני חודש וחצי בשיא התפרצות הגל בחלק מהמקטעים נסענו על 70 קמ"ש בשעות השיא, אבל מי שנוסע עכשיו בבקרים העמוסים לא יעלה על 15 קילומטר לשעה. כך נסיעה מחולון לתל אביב שאמורה לקחת 12 דקות מסתיימת אחרי 40 דקות ויותר.

גם הלילה (בין שלישי לרביעי) יבוצעו עבודות בין השעות 05:00-22:00, בכביש 4 מחלף אלוף שדה ייחסם לסירוגין בשני הכיוונים בגלל הקמת הקו הסגול של הרכבת הקלה (מתחם התארגנות) – עבודות שיתחילו הלילה ולמשך 10 ימים. כמו כן יחסמו לסירוגין הנתיבים בכביש 4 במחלף אשדוד צפון לצפון ובצומת אשכולות לדרום.

כמו כן יבוצעו הלילה עבודות בכביש 2, עם חסימות נתיב לסירוגין במחלף חבצלת עד מחלף אולגה, במחלף ינאי לדרום, מחלף נתניה עד כניסה לרשפון. בכביש 6 יבוצעו עבודות עם לבימות נתיב לסירוגין סמוך לכפר מנחם לצפון, במחלף מאחז עד מחלף שורק לצפון, וסמוך לחורבת פורה לדרום. גם בנתיבי איילון צפונה יבוצעו עבודות, שם יחסמו לתנועה הכניסה והיציאה במחלף לה גוארדיה ובמחלף ההלכה.

תחנות הוד השרון סוקולוב ורעננה דרום נותרות סגורות בגלל עבודות בטיחות הנדסיות והחל משבוע הבא תיסגר גם תחנת כפר סבא נורדאו למשך עוד שישה שבועות. תחנות רכבת בכפר סבא, רעננה הוד השרון. התחנות תיסגרנה למשך שישה שבועות החל מה-17.3, מה שישפיע על כל תושבי השרון. הפעם התחנות נסגרות בשל כשלים בטיחותיים שהתגלו בהן.

גם אתם יכולים לקחת חלק: שלחו לנו סרטון של 30 שניות (לאורך) כשהטלפון על הסטנד ברכב וספרו לנו באיזה כביש עמדתם בפקק, כמה זמן, לאן אתם מאחרים ועל התחושות המתסכלות. את הסרטונים ניתן לשלוח בוואטסאפ: 050-4998014 ותייגו #הפקקהיומי

Gxedmf
לדיווחי הפקק היומי